94. Pudrowo :)

Tak, tak i mnie dopadła fama pudrowego koloru :) A to za sprawą body które sobie tak samotnie wisialo na wieszaczku i czujo sie samotnie pośrod różnych bluzek ;) I wszystko byłoby super gdyby nie to, że wycięcie jest takie, że wyklucza stanik, a koronka taka, że absolutnie wyklucza chodzenie bez niego.. I klops.. myslę jak to ugryźć. Póki co załozyłam je na różowy sweterek ;) Do tego moje ukochane spodnie i no własnie.. w wyborze między szalkami, wersją plain i kamizelką wygrała ta ostatnia :) Do tego łańcuchy ale w wersji okrojnej, kolczyki i pierscień :) No i moje nowe buty z falbankami na przodzie ;) Oswajam je :)

No i oswajam też nerdy. Raz mi się podoba bardziej, raz mniej ale najbardziej dziwne jest to, że patrzę przez jakieś ramki ;)

Detale:

dziennie:

wieczorowo:


A tak w ogóle to mój ostatni post….

.

.

.

.

.

.

w wieku 26 lat ;)

Jutro mam urodziny ;)

na które to dostałam ciut wczesniej wymoarzony rower 0 drynda holenderskopodobny ;P

Zestaw:

Body – sh/ Sweter – BKK/ Spodnie, buty – F&F/ łańcuch – DIY/ Pierscionek – claire.dk/ kolczyki – C&A

9 comments

  1. blu · Marzec 28, 2010

    jesteś modelką w SPP? wybacz ze pytam, dopiero teraz zauwazylam podpis na zdjeciu :)

    i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. jak najwiecej postow na blogu zycze :D

  2. J.Z. · Marzec 28, 2010

    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Dużo zdrowia i nieustającej chęci do blogowania! :)

    Z koronkowym body zawsze są problemy. A może w Twoim wypadku sprawdziłby się bezramiączkowy gorset w podobnym odcieniu?

  3. dzieckokwiatu · Marzec 28, 2010

    super prezent, super spodnie, jest super ;d

  4. Rysia · Marzec 29, 2010

    Czyli dziś Twoje święto :) Wszystkiego naj naj najlepszego!

  5. kiwaczek2 · Marzec 29, 2010

    ale śmigasz stara kobieto:)

  6. ma · Marzec 29, 2010

    a sama kamizelka na body?

  7. sheila9 · Marzec 29, 2010

    Wszystkiego najlepszego! Body jest cudne, po dwóch czarnych koronkowych też mi się zamarzyło pudrowe :/ W życiu nie podejrzewałam, że kiedykolwiek założę taki kolor, ale, że na dodatek będę o nim marzyła? Zło ;)

    No i po raz kolejny zachwycają mnie te spodnie, faaaaajne są.

  8. erill · Marzec 30, 2010

    @ blu
    No jestem ;) czasem jeszcze.. a podpis to przypadek, zapomnialam zmienic go gdy wrzucam zdjęcia na bloga spp ;) dziekuje za zyczenia :)

    @ J.Z
    Dziekuje za życzenia :) No gorset jest fajną opcją, nie powiem :) Tylko nie łatwo znależć takowy ;)

    @ dzieckowiatu
    dzieku ;) no jest to fakt ;)

    @ Rysia
    Ano było, dzieku ;)

    @ kiwaczek
    Stara ale jara nie ;P

    @ ma
    No kamizelka własnie póki co działa :) Może jak trafie gdzieś jeansową to bedę już bardziej zadowolona ;)

    @ sheila
    Dziękuje :) No ja też raczej unikałam tego typu kolorów a tu proszę ;) nerdów też unikałam :P

  9. Jot · Kwiecień 2, 2010

    WOW ;-). myslałam,że masz max 21 lat , dobrze się trzymasz , pozdrawiam, wszystkiego dobrego;)

Skomentuj

