93. Pod szyje ale krótko ;)

Czyli generalnie wedle wiekliej, madrej i starej zasadzie, że gdy odsłaniamy góre to nie dół i odwrotnie ubrałam sie dzisiaj ;) Góra zapięta pod samą szyje, jak to z koszulą bywa, jeszcze nałożony na to top który wygląda jak kamizelka na jakimś mundurku szkolnym a na dół.. szoooortyyy ;) A wszystko to po to by móc pokazać te bootki które wam na początku tygodnia pokazywałam jako zakupione na allegro :P W ogóle to sie okazało, że są ciemnogranatowe.. nie ma tego złego w sumie ;) Już je lubie mimo, że są ciut za duże ale tam niewidocznie wchodzi wkłada, więc problemu się nie czuję ;) No a oprócz tego przyszly też nerdy… Spodziewalam się ciut mniejszych. te zasłaniają mi pół twarzy.. Wyglądam jak facet.. :P Nie ma tego złego nikt mnie na ulicy przynajmniej nie zaczepia :P

Trafialam dzisiaj na dobry dzień w pewnym sh przy torach i upolowałam piekną, zwiewną i kobiecą sukieneczkę w kolorze śmietany; i to w moim idealnie rozmiarze! ihihi ;D A w innym miejscu tegoż samego przybytku pokusy ubraniowej trafilam na body w kolorze pudrowego rózu :P Z dlugim rękawem i mega wielkim wycięciem na plecach. :D Mrrry! :D

A tak na koniec, chociaż kupione na początek to trafiłam w takim sklepie „wszystko po 5 zł” na produkt raybanopodobny czyli ciemne okulary, czarne z bokami w zólto czarną panterkę.. Nie zastanawiałam się długo :P

I tak na koniec tych cudownie głebokich i jakże ambitnych wywodów dodam, że słodycze (szczególnie gdy mowa o wafelkach) dla diabetyków i osób na diecie firmy Wawel jest mega smacza :D Polecam! :D Mozna jesc i sie nie tyje :P

Acha… zdjęcia.. no dzisiaj nie było fotografa. Był nim statyw. Dlatego zdjęcia są ostre na budynkach za mna nie na mnie, są lekko niebieskie (z pośpiechu zapomniałam przestawić balans światła) i generalnie nie wyglądają tak fajnie jak tamte ale trochę mi się spieszyło :)

I nerdowe spojrzenie na dobranoc ;)

Zestaw:

Koszula – promod/ Top , buty, nerdy – allegro/ szorty – Cubus

15 comments

  1. dzieckokwiatu · Marzec 27, 2010

    Przy twojej figurze odłanianie nóg to obowiązek. Za nerdami nie jestem – no bo.. to zerówki rozumiem? No to… Skoro okulary się nosi dla wyglądu, to ludzie cyniczni powinni nosić laske jak dr. house dla wizerunku. Zerówki to jak noszenie gipsu dla podpisu. Ale wiadomo :d co ludz to zdanie.

  2. Patkowa · Marzec 27, 2010

    Ahhh te buty :)

  3. Mariusz · Marzec 27, 2010

    „Nie ma tego złego nikt mnie na ulicy przynajmniej nie zaczepia :P” Kobieto ubralas sie jak ladacznica i az dziw mnie bierze jak mozna byc kims tak proznym jak Ty,(slodzic to tobie moze Twoj chlopak,bo wedlug mnie jestes przecietna i Twoja kariera modelki-ktora zreszta dobiegla konca to tylko i wylacznie zdolnosci fotografa i retusz nic wiecej,bo patrzac na zdjecia Twoje tu,a te z sesji az razi w oczy np. wciecie bioder i wydluzenie nog) nie masz wcale tak dlugich nog jak Ci sie wydaje ( nie wspominajac o subiektywnej opini Twoich kolezaneczek co Ci ciagle slodza jakie masz nogi do nieba), zreszta nie jestes karlem wiec to chyba logiczne ze nogi sa proporcjonalne do reszty tulowia, po 2 moglabys wkoncu popracowac nad ostroscia zdjec…wiem ze tylko trzymasz aparat – rzeczywiscie ambitna praca, ale to chyba nie za duzy problem ustawic ostrosc, nie sadzisz?! zreszta fakt ze ty duzej stycznosci nie masz z aparatem bo tylko go tylko nosisz za modelkami i fotografem.

    • erill · Marzec 27, 2010

      @ dzieckokwiatu
      hehe dzięku ;) A zerówki.. no faktem jest że to trochcę takie pójście za modą ;) Ale i tak nie zamierzam ich nosić na codzień :)

      @ patkowa
      No buty są bardzo fajne :)

      @ Mariusz
      Po pierwsze wypowiadanie sie o mnie na podstawie tego, że ubrałam szorty, krótką spódniczkę czy cokolwiek co odsłoniło moje nogi i posadzanie o bycie próżną nie świadczy o mnie tylko o Twoim poziomie pojmowania świata :) Po drugie nigdy nie robiłam kariery modelki więc zarzut tez jest nie trafiony, po trzecie majac 27 lat trudno, żebym się rozbijała po fashion weekach, po trzecie to nie mnie się wydaje jak to ładnie określasz, że mam długie nogi ja wiem jak wyglądam i to wszystko. Jesli Cię tak drażni to, że je pokazuje albo, że inni widzą, że są długie to jest to Twój problem nie zaś mojego rzekomego zaslepienia. Ja nigdzie nie napisałam „popatrzcie jakie mam dłuugie nogi”. ja po prostu ubieram się w coś co je eksponuje zaś nie rozumieć czemu Ciebie to denerwuje, ale jak mówię to problem Twoich atrybucji i przypisywania mi myslenia na podstawie owych; Po czwarte przekaże fotografom i grafikom, że podziwiasz ich zdolności które mnie wykreowały oraz ich umijętośc posługiwania sisę fotoszopem ;); po kolejne, zastanawia mnie, że potrafić wysnuć wnisoki o mojej próżnosci ale nie potrafisz doczytać w treści, że zdjęcia zostały zrobione na STATYWIE, więc nie jestem w stanie ustawić na sioebie ostrości jednoczesnie będąc przed aparatem. To nie wymaga jakiś wysokich zdolności intelektualnych aby to zrozumiec. Po następne nie wiesz nic o mojej pracy :) To, że jednym z elementów jest zrobienie kilku zdjęć nie znaczy że wiesz czym się zajmuje więc jesli starałes się osmieszyć mnie to niestety wystawiłeś jedynie świadectwo o sobie :)
      A po ostatnie nawet jesli jestem przecięta to przynajmniej nie tak zgorzkniała by jechac po osobach mi nie znanych w necie ;)

  4. Mika · Marzec 27, 2010

    No popatrz panie Mariusz, przeciętne te zdjęcia, modelka i kreacje, ale coś Cię tu wciąż ciągnie… Bo nie pierwszy raz masz przyjemność wypowiedzieć się swoim ambitnym zdaniem, panie dobry psycholog?
    Jak na mój gust to miłości Ci brakuje, wiosna idzie chłopie. Poszukać Ci dziewczyny czy sądzisz że sam dasz radę? ;)

  5. J.Z. · Marzec 27, 2010

    dzieckokwiatu -> A ja zdecydowanie jestem za zerówkami. Sama często noszę zarówno nerdy jaki i kocie. Jeśli człowiek wygląda i czuje się dobrze w okularach, to brak wady nie jest żadną przeszkodą. Twierdzenie, że robi się to dla popisu, jest całkowicie nieprawdziwe.

    Mariusz -> Tu nie ma z czym dyskutować, Erill ma bardzo długie i zgrabne nogi.
    Jak mężczyzna może zwracać się do kobiety (w dodatku całkowicie mu obcej) w takim tonie? Nawet w Internecie obowiązują zasady dobrego wychowania. Radzę się z nimi zapoznać.

  6. Mariusz · Marzec 27, 2010

    Gabrysiu jezeyli myslisz ze o Tobie nic nie wiem to jestes w grubym bledzie:) po 5 latach fotografi w liceum plastycznym powinnas wkoncu sie nauczyc obslugi aparatu czyz nie?
    Prawie kazde Twoje zdjecie robione nawet przez Ciebie sama ma fatalna ostrosc czyz nie?:) to moze ja sie pobawie w wyliczanki moja droga:
    Po 1 naucz sie czytac ze zrozumieniem slonce, i wstaz mi fragment w ktorym napisalem ze przez ubranie szortow jestes prozna? Uproszcze i sam Ci odpowiem: Nie ma takiego fragmentu zarzucilem tego ze ubralas sie jak ladacznica
    po 2 bardzo ambitna praca swoja droga ^^
    po 3 nawet nie czytalem komentarzy Twoich popleczniczek bo jakby to ujac,bawia sie w wazeliniarstwo
    po 4 sama korzystasz z naiwnej teorie przyczynowości, oceniając mnie jako zgorzkniałego wiec nie badz przynajmniej hipokrytyka moja droga i nie wytykaj mi ze to co uwazam to sprawa mojej atrybucji
    po 5 nie jestem zgorzknialy tylko szczery, Twoje cukierkowe lale rozpieszczaja Cie powtarzajac te same slogany jaka to jestes cudna itd
    po 6 w tym wieku to juz modelka dalej byc nie mozesz,zreszta nie zainstnialas w zadnej liczacej sie sesji,i jak wnioskuje po przejrzeniu przed chwila twoich zdjec tutaj,bylas modelka 3 poz.

  7. erill · Marzec 27, 2010

    Mariuszu, po pierwsze fotografii miałam dwa lata w liceum :) Twoja wiedza na temat mojego programu nauczania nie jest aż tak dokłada jak chciałbyś wierzyć :) Po drugie nie wiem gdzie widziałeś taką wiekszośc moich zdjęć by sądzić żeby prawie każde było nieostre :) Próbujesz mnie dyskredytowac w dziedzinie w której de facto wcale nie uznaje się za speca :)
    Co do wyliczanek.
    1. No trudno wyciagnąć inny wniosek skoro o próżności wypowiadasz się nad podstawie tego w co się ubrałam ;) A to, że ubrałam sie jak ladacznica rozbawiło mnie najbardziej bo w takim razie wychodzi na to, że latem na ulicach same ladacznice chodza.. ;)
    2. Nie wiesz co robię więc każda wypowiedz torepedująca moją prace o której nie masz bladego pojecia jeszcze bardziej Cie osmiesza :) Serio :)
    3. Tak, tak oczywiscie. Naturalnie każdy kto tu wchodzi może mi smarować wazeliną a jedynie Ty jeden jesteś na tyle obiektywny by widzieć jakaż to jestem na prawda :D Prózna, wyglądająca jak ladacznica.. i co tam jeszcze było? aha, przecięta i do tego wydaje mi się cos na temat mojego wyglądu ;)
    4. Widzisz na atrybucje ma wpływ nasz stosunek do swiata, a jesli jest on zgorzkniały to trudno patrzec przez inny pryzmat :) Nie jestem hipokrytką, wskazuje Ci co jest skutkiem czego :)
    5. Aha, zatem skoro Tobie sie nie podoba co soba reprezentuję zarówno wizualnie jak i mentalnie ujmijmy to tak to znaczy, że tylko Ty jesteś szczery a jesli komuś się podoba to co sobą reprezentuje to znaczy, że powtarza cukierkowe slogany? ;D To Ci dodpiero ;) Bardzo wygodne, nie powiem :)
    6. heheh.. widze, że jesteś bardzo obeznany z moją „karierą” lub raczej jej brakiem który usilnie próbujesz mi nie dość, że udowodnić to jeszcze od razu zdyskredytowac jakby to mnie miało w jakikolwiek sposób ruszyc ;) Nie masz pojęcia kim jestem.. dlatego rozumiem skąd u Ciebie tego pokroju zarzuty :) A tak już poza wszystkim niesczęsliwie dla Ciebie nie Ty decydujesz czy być modelką mogę czy też nie ;) Więc jedyne co mozesz to mniej lub bardziej umiejętnie spróbowac poobrażać mnie w necie na moim blogu :)
    Miłej soboty Ci zycze i więcej słodyczy w życiu ;)

    @ marchewkowa
    Jak widać Mariusz ma własny (jedyny i słuszny) pogląd na moją osobę ;) No cóz, ma do tego prawo :)

    @ Mika
    hehehe ;) Nie sądzę by do Mariusza dotarło co mu wskazałaś/eś ;)

  8. Mariusz · Marzec 27, 2010

    Fakt przecież nie zdałaś i wyrzucili Ciebie z plastyka i poszłaś do płatnej ^^

  9. Mariusz · Marzec 27, 2010

    Twoje 2 lata fotografii a nie 5 to zenada i sie osmieszylas w moich oczach wlasnie.
    Jak to sie mowi madry glupiemy ustepuje tak wiec pozdrawiam Ciebie,Twoje wazelinowe lalunie i powodzenia na przyszlosc szafistko :)

  10. Mika · Marzec 27, 2010

    Ciekawymi są wypowiedzi człowieka który na własnej stronie z własnymi przemyśleniami często korzysta z zastrzeżenia o nazwie „żadnych komentarzy”. Czyżby obawa przed krytyką? Jak widać po panu mariuszu (pisownia z małej litery nieprzypadkowa gdyż to maluczki człowiek) można próbować podbudowywać własne ego na polach innych. Jednak nieszczęśliwie na próbach się kończy :)
    Powodzenia panie mariusz :)
    I pozdrów Małgosię :)

    P.S. Robić zdjęcia jak widać po twoich próbach też trzeba umieć. I nie wystarczy kupić Nikona D80 i zrobić zdjęcie kalendarzowi z Playboya (czy ktoś z Was ma kalendarz z Playboya??) lub butelkom po alkoholach ustawionym na szafie (czy ktoś z Was trzyma butelki po napojach na szafie??). Ale widocznie w Żorach tak się robi…
    Lecimy dalej? ;)

  11. erill · Marzec 27, 2010


    Mariuszu naprawdę sądzisz, że ja siebie osmieszam? To Ty przyszedłeś na mojego bloga, to Ty usilnie próbujesz mnie obrażać, to Ty dysredytujesz moją pracę (czyżby zazdrość, że ją mam i mnie spełnia? Bo wiem, że Ty jej nie masz – internet działa w obie strony tak sie składa), to Ty usilnie próbujesz wmówić mnie i innym tutaj jaka jestem naprawdę, i jeszcze na koniec znizasz się do poziomu leżącego próbując wypowiadac się o moim intelekcie.. naprawdę, kończ waść i wstydu sobie oszczędz.

    @ Mika
    Widzę, że wiesz więcej ode mnie ;) Ale dziękuje za tą wypowiedz, być może mariusz zaprzestanie prób nawracania mnie i was wszystkich których tu poobrażał przy okazji na jedyną słuszną drogę postrzegania mojej osoby :)

  12. Ramonies · Marzec 27, 2010

    seksowne te buty, strasznie mi się podobają! A to, że granatowe to atut! Sama się łapię na tym, że nadużywam czerni:)

  13. mariusz · Marzec 28, 2010

    witam… osoba która podała odnośnik do mojego bloga, nie jest mną. Proszę o skasowanie odnośnik do mojego bloga, ponieważ mój komentarz zawiera awatar, który jest przy tym komentarzu. autor bloga: gentlyinsanity.wordpress.com i chce napisać, osoba która podaje się jako mariusz to nie jest autor bloga, do którego odwołuje nick. Choć to nie ja pisałem te komentarze przepraszam…

  14. (wymagane) · Marzec 28, 2010

    Dobra, ubawiłem się setnie, naprawdę.
    Powiem całkiem szczerze, że nie chce mi się szukać tego, kim jest ten cały Mariusz, w sensie osoba, która się za owego Mariusza podaje, bo ponoć ktoś się pod niego podszywa – co do tego też nie mam pewności.
    Przyznam się również bez bicia, że gówno mnie interesuje, kto bijał owego krzykacza w dzieciństwie, że teraz ma, jak ma, chłopaczyna.
    Słyszałem, że jak chłopiec… no, wiecie, ma kłopoty z tym, co tygrysy lubią najbardziej, to… no… nerwowy się robi. Nie?

    Nie wiem, jak krótkie ten krzykacz ma nogi, że te gabriellowe kończyny tak go ‚bolą’.
    Osobiście uważam, że zdjęcie to żaden wyznacznik wyglądu i jeśli ktoś czegoś/kogoś nie widział live, to wypowiadać się nie powinien.
    A ja, drogie robaczki, widziałem te kończyny nie raz, odkryte i zakryte, gościć miałem je zaszczyt u siebie w domu, i otwarcie powiem, że takie nogi gościć, to nie w kij dmuchał przyjemność. Ha!

    Rozwaliła mnie też ta rewelacja o wyglądzie ladacznicy.
    Ha, czyżby jednak jakieś problemy o podłożu seksualnym?
    Nie wiem, gdzie mieszkasz, krzykaczu, ale w stolicy ladacznicy nie da się pomylić z nikim innym, a szorty, gdy jest pełne nasłonecznienie, to bardziej norma, niż wyjątek… o ile, rzecz jasna, jest sens pokazywać nogi.

    A teraz uwaga, bo pewnie zadziwię niejedną osobę.
    Kto umie nie podejmować dyskusji, gdy wie i czuje, że się nie zna na temacie?
    No? Rączka do góry! Braaawo, możecie już opuścić kikuciki…
    O zdjęciach więc nie będę się wypowiadał, bo należę do ludzi, którzy aparat w dłoniach miewają, i owszem… jeśli ktoś na ulicy ich poprosi, by cyknęli fotkę pamiątkową.

    Koniec, kropka i bomba,
    kto to czytał, ten trąba.

Skomentuj

