92. Wiosenny indianin :)

Będzie duuuuużooo zdjęć :D Słońce, ciepło, muskający po twarzy wiatr, zapach budzącej się po zimie przyrody podkreślany coraz donośniejszymi śpiewami ptaków nastraja do spacerów. A co za tym idzie do zdjęć i pozowania bez trzęsienia się z zimna ;)

Skąd indianin z tytule? Ano stąd, że sukienko – tunika tak indiańsko mi się kojarzy przez te wzory.. I dzisiaj wyszłam w pantoflach.. pieknych, niebotycznie wysokich platformach z Tesco które są niestety jednymi z najmniej wygodnych butów jakie miałam kiedykolwiek na nodze. Po pierwsze dlatego, że rozmiarówka F&F jest dla mnie nie do końca trafiona, bo 38 jest ciut za małe zaś 39 ciut za duże; przez co buty te trochę kłapią na nodze :( Kolejna rzecz są tak wysokie, ze noga naturalnym ciężarem spada do przodu, wciska się całą siłą w wąski nosek buta co jeszcze potęguje wrażenie za dużości buta. Ale to dałoby się przeżyć.. ale odciski już mniej. Ale dam im jeszcze szanse. Każde nowe buty mnie obcierają, nawet baleriny więc może to kwestia nowości i dodania wkladki żelowej.. Zobaczymy :)


W ramach bonusu zdjęciowego za zgodą właściela „wizerunku” przedstawiam Wam przyszłegomęża, zwanego też czasem Kotem tutaj :) Przyszłymąż jest właścicielem chochlików w oczach…

Oraz doskonale wyrobiononego gustu faszyn.. ;)

Zestaw:

Płaszcz – Czechy/ Sukienka – bazzar/ Rajstopy – MissMarlyn/ Buty – F&F/ Produkt raybanopodobny – Kiedys w Dziwnowie/ kolczyki – prezent.

przyszłymąż:

Bluza – Cubus/ Kurtka – C&A (tylko tyle widać ;P)

17 comments

  1. Agnieszka · Marzec 24, 2010

    Wyglądasz fantastycznie! A buty, no cóż, właśnie dlatego nie lubię tescowych i ryneczkowych tworów, że są zazwyczaj fatalnie wyprofilowane, a przy wysokich obcasach to ważne.
    I w ogóle świetne zdjęcia.

  2. Miuska · Marzec 24, 2010

    Erill, ależ Ty masz fantastyczne, piękne, długie i szczupłe nogi! W tych butach i w tych rajstopach i w tej długości tuniko-sukienki wyglądają oszałamiająco :D Sukienka jest również bardzo ładna, ale brakuje mi podkreślenia paskiem Twojej pięknej talii :D Swoją drogą fotograf zrobił Ci piękne zdjęcia. Aż się miło patrzy ;)

  3. Ada T. · Marzec 24, 2010

    Świetną masz tę tunikę. Ja to mam często problem z rozmiarówkami, bo 38 zwykle jest za małe, a 39 czasem kłapie- idealny rozmiar to 38,5 , ale taki to rzadko można spotkać (chyba tylko w Ryłku taki widziałam, ale u nich z kolei daję radę w 38 ). Ale jak tu nie dać kolejnej szansy butom? Jak już się za nie zapłaciło, to zawsze się ma nadzieję, że się wyrobią. Czego i twoim życzę.

    Ostatnie zdjęcie Twojego przyszłegomęża – mina i poza : bezcenne. Ubawiło mnie na cały zdjęć. Widać , że facet ma poczucie humoru:)

  4. Ki · Marzec 24, 2010

    Tak, tak, tak! Całość jest po prostu świetna! No i pozdrowienia dla przyszłego męża :) (czy on sypia w formalinie, że się nie starzeje???)

  5. robaczek · Marzec 24, 2010

    to zdecydowanie Twój najlepszy zestaw jak do tej pory: buty z rajstopami i tymi nogami – bomba, a i sukienka niczego sobie:D

  6. mala100gosia · Marzec 24, 2010

    no ja widzę ze już znalazłaś swój styl :) oj bardzo się mi całość podoba, a połączenie szarości z czerwienia uwielbiam :)

  7. Ada T. · Marzec 24, 2010

    „Ubawiło mnie na cały zdjęć”, lol. „Dzień” oczywiście miało być. Muszę pamiętać, żeby najpierw przeczytać co napisałam a potem publikować:D

    Chciałam jeszcze dodać, że zazdroszczę Ci bardzo twoich dłuuugaśnych nóg.

  8. mekinking · Marzec 24, 2010

    rewelacyjnie wyglądasz! rajstopy pasują perfekcyjnie do butów, a z kolei one do tuniki, po prostu łał! i mam nadzieję, że się rozchodzą te buty bo naprawdę szkoda by ich nie nosić

  9. erill · Marzec 24, 2010

    @ Agnieszka
    Dzieku :) Widzisz z butami bywa róznie. najwygodniejsze szpilki mam z jakiegoś targu, zas dobre firmowe kiedys sprzedałam bo nie da sie ich nosic. Wszystko zależy od stopy :)

    @ Miusa
    Och, dziękuje Ci bardzo za ten potok uroczych słów :) Aż się z lekka zaczerwieniłam :) A fotografowi przekaże wyrazy uznania :) Jego samego widać na zdjęciach :) Zaś co do paska, no wlasnie ta tunika ma taki kształt, że pasek ją psuje i dużo lepiej wygląda bez :) A moja talia naprawde nie jest fantastyczna ;)

    @ Ada
    No własnie wiem, że półowki. Rozmiarówka ze stanów jest dla mnie idealna i a nine west ale to ostatbie jest daaalekoo poza moim zasięgiem finansowym ;) Mam nadzieje ze sie wyrobia a jak nie to napewno garderoba u mnie w pracy je przyjmie z otwartymi ramionami ;)
    Oj tak przyszłymąż to dusza towarzystwa i człowiek z ogromnym poczuciem humoru :)

    @ Ki
    Dzieku bardzo ;D Nie, ani on ani ja nie sypiamy w formalinie to geny :P I tej wersji się będę trzymala :P jakkolwiek po cichu przyznam Ci, ze ja mam wrażenie podobne ;)

    @ robaczek
    Ach, dzieku bardzo :) przyznaje, ze czuje sie najlepiej w takich zestawieniach :)

    @ malagoscia
    Dzięku :) też odnosze takie wrażenie ale nie zamierzam przestac sie starac ;)

    @ mekinking
    Dzięku bardzo :) ja tez mam nadzieje bo prezentuja sie fantastycznie :)

  10. glisssta · Marzec 24, 2010

    Niesamowicie wyglądają twoje nogi w tych butach i rajstopach! Jakby były wykute z marmuru, w całości:)

  11. Lucia · Marzec 25, 2010

    O matko, przepadłam! Dawno nie widziałam tak cudownie zgranego kolorystycznie zestawu. Kolorystycznie – to mało powiedziane. Mistrzowsko połączyłaś również faktury. No i super optyczny trik z szarymi rajstopami i szarymi butami – sprawiają, że Twoje nogi już nie są do nieba, a bardziej do egzosfery ;)))

    PS. Piękne, wysmakowane zdjęcia. Pogratulować zdolnego fotografa ^^

  12. mariusz · Marzec 25, 2010

    zdjęcia są dobra, ale modelka i ubranie, nie za bardzo…

  13. dzieckokwiatu · Marzec 25, 2010

    *zrywa sukienkę i ucieka*

  14. bloo. · Marzec 26, 2010

    o za nogi :O oo ja !
    i te buty .. są fantastyczne !!

  15. erill · Marzec 27, 2010

    @ glisssta
    Dzięku :)

    @ Lucia
    Och dzieku bardzo :) Do fotografa przekazane :)

    @ mariusz
    Przekaże fotografowi :) Ja sie nie musze każdemu podobac ani tym bardziej to co nosze :)

    @ dzieckokwiatu
    hihiihih :P

    @ bloo
    Dzięku ;)

    • mariusz · Marzec 28, 2010

      nie to miałem na myśli, chodziło mi o gust :) a nie to że mi się nie podoba… więc mam nadzieję że nie zostałem źle odebrany :)

  16. dorotek · Kwiecień 1, 2010

    Piękna tunika!!! :) Wypróbuj do niej też te czarne buty z czerwoną podeszwą, powinny ładnie zagrać :D

Skomentuj

