91. Butowo i prawie szafairsko :)

Przy okzji przenoszenia butów wiosennych na miejsce głęboko zimowych postanowiłam utrwalic je na fotkach i pokazać. To taki kolejny etap zaklinania wiosny by już została na stałe :) Przy okazji wrzucę zdjęcia z wieczornego spaceru po parku południowym i wizycie przy pomniku naszego jubilata w tym roku, że tak powiem bo otworzyliśmy niedawno rok Chopinowski :) Zdjęcia z parku nie grzeszą ostrością; wiem o tym.. Taka dola nocnych marków jakimi jesteśmy, że gdy już wybierzemy się na spacer zazwyczaj jest to nocny szwędacz ;)

Jeśli chodzi o buty.. Wyciągnełam w sumie kilka par. Dokonałam zaskakującego odkrycia, że najwięcej mam odmian sandałów i butow raczej letnich. Same pantofle to „tylko” szcześć par z czego połowa to peep toe więc na deszcze to słabo z nimi ;)

1. Zielone szpilki. Ja wiem, że szpice to wyszłyt już z mody i w ogóle ale jak weszłam do Deichmana i je zobaczyłam to jakoś.. no to była miłość od pierwszego wejrzenia ;) Po prostu one chciały, pragnęły i wołałay, że chcą ze mną wyjść :P Aczkolwiek przed zakupem na szybko decyzja została skonsultowana z przyszyłmężem MMSowo ;) Która to zakonćzyła się zakupem owych.  Kupiłam je prawie dokładnie rok temu w sumie ;)


2. Brązowe pantofle. Z tymi butami to jest pewna historia bo to od nich tak naprawdę zaczęło się jajnikowe połączenie między mną a moją późniejszą współlokatorką z którą spiknęłyśmy się w pracy (:**). Dostałyśmy wtedy cynk o stronie deezee, zobaczyłyśmy te buty i zamówiłyśmy sobie dwie identyczne pary dopasowane do naszych stóp ;) Są to jedne z lepiej wyprofilowanych pantofli jakie miałam kiedykolwiek na nodze (a wierzcie mi miałam ich naprawdę sporo, nie tylko mówiąć o kolekcji domowej).


3. W kropeczki ;) Te buty mają już kilka sezopnów. Kupiłam je na pierwszym roku studiów w trakcie okienka między zajęciami. Ale były tak słodkie, tak urocze że zapałałam do nich natychmiastową miłością i kupiłam je bez zastanowienia :D Teraz chyba są tak ciut bardziej modne niż były bo i kształt i wzór jest taki na czasie :) Bardzio je lubie bo do czego by ich nie założyć zawsze dodają charakteru :)


4. Czarne pantofle pep toe. A to są moje najukochańsze, najwygodniejsze szpilki które przetrwały ze mną ogrom ekstremalnych warunków. Począwszy od sesji na mokradłach, przez sesje na hali produkcyjnej na 12 godzinach zap*** na targach w nich praktycznie na stojąco skończywszy, wliczając w to niejedną imprezę do białego rana, ze ślubami włącznie :) Kupiłam ostatnie jakie były na placu i musiałam je przerabiać (pasek) bo były za duże. Ale musiałam je mieć bo mają… czerwoną podeszwe! I piękny kształt :D


Zdjęcia z parku nie są strikte zdjęciami zestawu jakkolwiek mój ukochany czerowny płaszcz, który również zawdzięczam wspomnianej już współlokatorce (:**) jest dobrze widoczny, oraz ulubione bootki sznurowane i nawet kawałek żółtych dodatków się złapało ;)


A w bonusie:

Dzis upolowane bootki na allegro na kończących się aukcjach za 50 zł :P


Oraz babskie domowe rozmowy i czułości czyli autoportret Marleny ze mną :P

6 comments

  1. Patkowa · Marzec 22, 2010

    Kurcze zakochałam się w tych ostatnich butach :) mogłabym znać nazwę tego uzytkownika?

  2. kiwaczek2 · Marzec 22, 2010

    taka wysoka i jeszcze takie obcasy:) co ty kurcze żyrafa :D a za 50dych no no fajne, a te zielone spoko są.

  3. dzieckokwiatu · Marzec 23, 2010

    dla mnie faworyt to 2

  4. Ki · Marzec 23, 2010

    Ha! Za mną od dawna chodzi post „butowy” i chyba przejście z zimy w wiosnę będzie dobrym pretekstem do obcykania mojej kolekcji :) Nowe botki świetne, a butki w groszki sa słodkie :)

  5. zieluka · Marzec 23, 2010

    nr. 2 fajne
    botki z allegro cudowne ^^

  6. erill · Marzec 24, 2010

    @ patkowa
    No ja własnie tez.. nie mogłam pozostać obojętna ;)

    @ kiwaczek
    Och, ja kooocham wszelkie obcasy. Wiem, ze jestem wysoka ale nie umiem w nich nie chodzic ;)

    @ dzieckokwiatu
    Też je bardzo lubie :) Acz nie tak jak ostatnie ;)

    @ Ki
    Chętnie obejrze u Ciebie taki sam ;) Nooo okreslenie butów w groszki najbardziej trafne ;) i tuptam już nóżką w oczekiwaniu na paczkę ;)

    @ zieluka
    Nooom, normalnie love od pierwszego spojrzenia ;) Częste u mnie jak widać ;)

Skomentuj

