85. Skóra po trochę gotycku :)

Połączenie skóry, czerni i koronek zawsze kojarzy mi się ze stylem gotyckim. Albo z emo, zalezy od makijażu ;)

W każdym razie spódnica skórzana powraca, mając nadzieje, że skoro nie kwiatki to może chociaz ona wiosne na niebie przemieni tez na tą termiczną bo brak owej odczuwam najdotkliwiej. Nie lubie tego okresu gdzie zima nie może zdecydować sie odejść na drugą strone kuli czy może jeszcze na chwilę zostać. Strasznie mi się dłuży ten czas, a ogranizm już odczuwa przesilenie. Nie tylko tym, że po zimie; gdzie był spokój; dopadł mnie katar, zatoki i szybkie przemęczenie odczuwalne w pachwinach gdy siedze i kleje; ale też po tym, że po prostu muszę spać min 8 godzin bo jak nie to czuje się tak jakbym nie spała wcale. A jednak niecierpliwie czekam dnia, gdy nie będę musiała ubierać dwóch par ciepłych rajstop by nie zmarznąć i trzech warstw bluzek plus sweter by nie przewiało mi nerek.. Gdy do łask powróci mój czerwony i zółty płaszczyk oraz ukochana czarna kurtka. I oczywiście ogrom pantofli ktore patrzą na mnie z wyrzutem gdy z walizki wyciągam kolejny szalik a nie którąś z par..

W każdym razie.. Zestaw pełna prostota. Jedyne co sie wyróżnia to rajstopy, kolczyki i pierścionek. A reszta to czyty mrok i zuuuoooo ;)

Tak swoją drogą zastnawiam się czy tai fason tej spódnicy aby napewno mi pasuje. Bo jakoś mam wrażenie, że wyglądam dziwnie…

Detale:

Zestaw:

Spodnica, sweterek – sh/ Rajstopy fioletowe – H&M/ rajstopy koronkowe – MissMarlin/ Koronkowe body – allegro/ Buty – chinka/ Pierścionek – claire.dk/ Kolczyki – ForeverJeans

8 comments

  1. Iskra · Marzec 11, 2010

    Bardzo ubię rajstopową dwoistość, ale chybe nie w połączeniu z tą spódnicą. W fasonie nie wyglądasz dziwnie – tylko długonogo. :)
    Pozdrowienia.

  2. Isia · Marzec 11, 2010

    zdecydowanie za małe te zdjęcia ;) ale ważne, że w końcu i ja postanowiłam się udzielać ;P
    buuuty boooskie i przypominają mi moje hihihihi
    i świetne rajstopy ^^
    czegoś mi na górze brak… drobnostki jakiejś… może sweterek inny…coś bardziej z pazurkiem :> za grzeczny chyba do skóry

    a w ogóle to buuuzia :* tenskniem ^^

  3. kiwaczek2 · Marzec 11, 2010

    rajty oczywiście podobają mi się najbardziej. co do spódnicy to ja nie wiem.wyglądasz dobrze, ale czy ona nie jest przykrótka? :D

  4. Klamoty · Marzec 11, 2010

    Skóra skórą, ale rajstopy świetne po prostu!

  5. http://sannas-land-of-illusion.blogspot.com/ · Marzec 11, 2010

    Buty są świetne, a długość spódnicy dla Ciebie idealna! Nogi masz do nieba :)

  6. 6roove · Marzec 11, 2010

    boskie buty!
    no i racja, w tej spodnicy masz nogi do nieba, wow!

  7. erill · Marzec 11, 2010

    @ Iskra
    Dzięku bardzo ;)

    @ Isia
    Nie miałam nic takiego co by pasowało a nie sprawiało wrażenia przesytu :) A chyba wolę mniej niz więcej. No ja też tęskniemmmm… :* Kiedy w końcu przyjedziesz do mua?? :> Bo na panienski to za długo :P

    @ kiwaczek
    Dzięku bardzo :) Kurcze no jak się schylam to nic mi sie nie odkrywa ani jak ide, wiec chyba nie. Może to kwestia figury? W sensie nie zarysowana linia bioder.

    @ Klamoty
    Dzieku bardzo :)

    @ Sannas
    Dzięku bardzo :)

  8. mala100gosia · Marzec 13, 2010

    prosto, ale ciekawie

Skomentuj

