84. Różowe kwiatki :)

Czyli sh-owy łup z zeszłego tygodnia którego nie miałam okazji pokazywać… Zasadniczo to nie chciałam pokazywać. Po prostu nie lubię zamieszczać posta w którym sa zdjęcia pojedynczych ciuchów. Wole całe zestawienia nad ktorymi się troszeczkę jednak muszę nakombinować. :)

Wczoraj oglądalismy Oscary. Dzięki Ci panie za pro7, które nadawało w pełnym HD i tylko na początku mieliśmy do czynienia z niemieckim komentatorem a tak wszystko było z oryginale. Musze przyznać, że para Baldwin&Martin całkiem nieźle dawała sobie radę i udało im sie wyłuskać kilka perełek po których rykneliśmy śmiechem, aczkolwiek do Billiego Cristala, którego uwielbiałam na gali to jednak im brakowało. Nie zaskoczyło mnie aż nadto to, że Avatar; który mnie podobał się szalenie; nie otrzymał zbyt wysokich nagród od akademii, ale miłym było to, że doceniono w tym filmie to co docenić się powinno. Czyli efekty, scenografia oraz zdjęcia. Jakkolwiek ja nie mogłam oprzeć się wrażeniu, że Akademia troszkę chciała pokazać, że Cameron już swoje Oscary dostał i więcej mu nie trzeba…

No w każdym razie; wracając do zestawu.. Powróciły plenery domowe bo i zima powróciła niestety więc ja się na chodzenie bez kurtki na dworze nie pisze ;)

Nadal nie wiem dlaczego duże zdjęcia jakie mam na dysku Picasa tak drastycznie zmniejsza gdy dodaje je na stronę. Mimo, że zaznaczam opcje, że ma wrzucać rozmiar orginalny potem i tak robi sie z tego znaczek pocztowy. Także przepraszam, że dalej raczę Was tak małymi zdjęciami ale wciąż próbuje się z tym uporać :)

Zestaw:

bluzka – sh/ golf, kolczyki – NewYorker/ Spodnie – Auchan/ Buty – Chinka/


9 comments

  1. Agnieszka · Marzec 9, 2010

    Wszystko boskie. Buty <3 i spodnie i nogi do nieba :)

  2. kiwaczek2 · Marzec 9, 2010

    w blogspocie wyświetla się opcja już po dodaniu, czy powiększyć zdjęcie czy nie. tutaj nie? śmieszne te galoty:D

  3. kumowa · Marzec 9, 2010

    W ‚Avatrarze’ muzyka i efekty specjalne były znośne. Reszta nie robi szału, ale mimo to film jest niezły.

  4. madziara · Marzec 9, 2010

    Bardzo podoba mi się połączenie szerokich nogawek jeansów z wiązanymi botkami :)
    Co do Picasy to Ci raczej nie pomogę – cienka jestem w te klocki ;)
    Pozdrawiam

  5. A capite ad calcem · Marzec 9, 2010

    Też miałam i mam nadal nie mały problem z dodawaniem większych zdjęć. Prawde mówiąc nadal nie do końca wiem jak to ugryźć. A buty są świetne:)

  6. dzieckokwiatu · Marzec 9, 2010

    buty genialne.,

  7. erill · Marzec 11, 2010


    @ Agnieszka
    Dzięku bardzo :) Buty kocham miłością czystą ;)

    @ kiwaczek
    No właśnie tutaj się tak nie daje.. była taka opcja ale też sprawiała, że zdjęcia ukazywały sie w dymkach bo było jeszcze bardziej irytujące :) A gatki faktycznie śmieszne ;)

    @ kumowa
    No dla mnie wizualnie Avatar to jest szał :) Ja lubię takie bajki :)

    @ madziara
    Dzięku bardzo :)

    @ A capite ad calcem
    Ja od początku mam problem z malymi zdjęciami. I szukam na nie sposobu i jakoś bez sukcesu :( Dziękowac :)

    @ Dzieckokwiatu
    Dzieku bardzo :)

  8. Isia · Marzec 11, 2010

    te spodnie są przefantastyczne :D na pewno się w takie kiedyś zaopatrzę ;>
    a z tymi butami wyglądają bomba :D

  9. erill · Marzec 11, 2010

    Kiedys? :> No do Twoich traperków tez bedą fantastycznie wyglądały :D

Skomentuj

