82. Prosto.. czyli w paski :)

Miałam dzisiaj pierwsze podejście do kamizelki z wcześniejszego posta.. ale nie zakonczyło się sukcesem. Dalej szukam na nia pomysłu.. any ideas? :) A, że musiałam na szybko coś wymyślić to wzięłam jedną z najbardziej uniwersalnych rzeczy w szafie; czyli moją pasiastą bluzke, która wygląda tak jakby uszył ją pijany krawiec ;)  Do tego rurki i moje wiązane trzewiki które kojarzą mi się z kankanem w saloonie na dzikim zachodzie :) Nauka minimalizmu bizuteryjnego trwa.. ;)

Nie wiem dlaczego ale zdjęcia wyszły nieostre.. albo tylko mi sie tak wydaje..?

Buty bliżej bo wydaje mi sie, że słabo je widać na całościowych zdjęciach :)

Zestaw:

bluzka – BKK/ Spodnie – Monachium/ Buty – chinka/ pierscionek – claire.dk/ Kolczyki – orsay/ wisior – DIY

One comment

  1. sheila9 · Marzec 7, 2010

    O, bardzo fajnie. Ale Ty masz noooogi, do nieba ;)
    Ja jestem akurat zwolenniczką minimalizmu w kwestii dodatków, dlatego tak mi się podoba :)

Skomentuj

