81. Floral i łup :>

Poddałam się kwiatkowej modzie.. ;) Bez oporów, nie ukrywam bo motywy kwiatowe bardzo lubię i to nie dlatego, że akurat są modne ale dlatego, że uważam je za mocno dziewczęce i dodające uroku :) Oraz nie podważalnej lekkości, ktorej akurat w tym zestawieniu nie łatwo się bedzie dopatrzec, bo kwiatkowa bluzeczka jest niestety założona na golf. Bez niego nie wyszłabym z domu.. I tak zmarzłam… w marcu jak w garncu.. snieżyca w pełnym słońcu.. ou yeah ;D

Mój lupmeksowy głód został dzisiaj zaspokojny.. :) Na dodatek, dzieki mnie, obkupila się troche moja mama w piekny azurowy sweterek o kolorze lodów pomarańczowych i zieloną bluzkę ;) Ja zaś upolowałam wśród puchowych kamizelek przemieszanych z bezrękawnikami kamizelkę w ciapki panterkowe! Normalnie miłość od pierwszego wejrzenia, wiedziałam że nie mogę jej tam zostawić ;)



Detale; wzięłam sobie do serca komentarze mówiące o mojej przesadzie z dodatkami (nie zdawałam sobie sprawy, że przeginam w tym wymiarze szczerze mówiąc i zbliżam sie wygladem do bożonarodzeniowego drzewka ;) ) i  zastosowałam minimalizm czyli tylko zegarek i kolczyki. We włosach tylko gumka, jak najczęściej w sumie :)


oraz łup: ;)

Na zdjęciach wydaje sie być ciężka ale na zywo to wrażenie znika :) I panterka jest tylko z przodu. Aha, i mozna ją nosić w wersji z klapami i na stójkę :)


Zestaw:

spodnie – monachium/ golf, kolczyki – NewYorker/ bluzeczka – allegro/ buty – chinka

6 comments

  1. nakata-murakami · Marzec 4, 2010

    piękne kolory mają te kwiaty na bluzce (ach, zamarzyło mi się lato!)
    no, i widzisz- mniej może naprawdę znaczyć więcej :)

  2. mekinking · Marzec 4, 2010

    ahh, świetnie Ci pasują kwiatki :) a a zwierzęca kamizela – już widzę jak fajnie można ją zestawić z najróżniejszymi ciuchami :)

  3. Fuksjanna · Marzec 5, 2010

    Śliczny top kwiatkowy, będzie jeszcze lepiej się prezentował, gdy zawita do nas ciepełko i słońce! No i piękne kolczyki-uwielbiam oryginalną bizuterię:)

  4. robaczek · Marzec 5, 2010

    zdecydowanie lepiej wyglądasz bez takiego nadmiaru biżuterii i dodatków, ja bym nawet zdjęła jeszcze zegarek:)

  5. talia · Marzec 6, 2010

    ten pierwszy łup o wiele bardziej mi się podoba ;) Będzie indealna na lato.

  6. erill · Marzec 6, 2010

    @ nakata-murakami
    No własnie lato na tej bluzce mnie przekonało do jej kupna ;) A do mniejszej ilosci dodatkow przekonuje się chociaz przyznam, ze nie łatwo jest mi zmienic nawyki ;)

    @ mekinking
    Dzięku bardzo :) A nad zestawieniem kamizelki wciaz mysle :)

    @ Fuksjana
    Dzieku bardzo :)

    @ robaczek
    Dobrze wiedziec :) Zegarka cięzko mi sie pozbyc bo jest uzytkowo mocno dla mnie :) A zima trzyma mi rekawy zeby mi nie wiało ;)

    @ talia
    Dzięku. Juz nie mogę się go doczekac :)

Skomentuj

