80. Na kant czyli robię dobre wrażenie ;)

Prezentuje dzisiaj wczorajszy łup z Tesco. Eleganckie, szare spodnie w kant.. długie (34), z wysokim stanem. Spodobały mi się jak je zobaczyłam na wieszaku ale sądziłam, że będą za krótkie.. jak to zwykle bywa z tego typu fasonami na mnie. A tu jakże mila niespodzianka. Nie dośc, ze spodnie z zaszewkami z przodu dobrze na mnie leżą to sa tak cudownie długie, ze na płasko prawie po nich depcze.. ja wiem, że to banał dla niektórych ale dla mnie to taka rzadkość, że zawsze mnie to cieszy :)

Dodatkowo materiał jest miękki i przyjemny w dotyku i nie wygniata się. Spedziałam dzisiaj z mamą trochę czasu w aucie poruszając się od salonu do salonu i nie wypchały mi sie kolana. Juz je kocham ;)

Apropo salonów.. nie spodziewałam sie tego, że bedę tak… niereagująca na to co w nich widzę. A Agorze było kilka ciekawych wzorów, ale zaden mnie nie zachwycił tak, że zaswieciły mi sie oczy, koło izby gdzie jest zagłebnie salonów spodobały mi sie w sumie 4 wzory ale tez bez jakiegoś większego entuzjamu. Takie no ładne i ciekawe były ale zawsze miałe jakieś „ale”. I na koniec pojechałysmy do miejsca gdzie współpracuje ze sobą hurtownia materiałow z salonami.. I weszłam tam.. mój wzrok padł na srodek.. i stała tam ona! Ta jedna, jedyna, która była moja od pierwszego zobaczenia ;) tak, to było i to jest to :) Widząć się w całości ogarneło mnie specyficzne wzruszenie.. mieszanka niedowierzania, szczescia, radości i zakochania.. Machina sie toczy.. zostało pół roku.. :)

Moja „boska” grzywka to wynik działania wiatru :)


Na zdjęciach starałam się również zaprezentować nową torbekę. Uniwersalny kolor, duża i pojemna (to ważne dla mnie) i fajna bo sama w sobie niewiele waży :)

A ostatnie zdjęcie to fotka z gatunku: „Wiatr?? jaki wiaaaaaaaaaaaaaaaaatr??”

Zestaw:

Spodnie – F&F %/ golf, kamizelka – NewYorker/ Buty – chinka/ Torebka – allegro

9 comments

  1. bohomazy · Marzec 2, 2010

    Świetne spodnie. ;)

  2. gosia · Marzec 2, 2010

    mi się nie podobają mimo, że modelka ładna :)

  3. nakata-murakami · Marzec 2, 2010

    moim zdaniem korzystasz ze zbyt wielu dodatków. na kamizelce już coś się dzieje, a do tego korale, kolczyki, zegarek/bransoleta i pewnie jeszcze spinki we włosach (wnioskuję po upięciu) tworzą efekt choinki. to uwaga nie tylko do tego konkretnego zestawu.

    no i zdjęcia- są po prostu za małe.

    pozdrawiam,
    nakata

  4. Ki · Marzec 2, 2010

    Ooooooo! Spodnie są pyszne :) No i gratuluje znalezienia tej jednej, jedynej ;) w końcu to będzie Twój dzień, więc musi być piękna :)

  5. D. · Marzec 3, 2010

    fajne spodnie, widzę je w wersji letniej, z koturnami i kolorową bluzką, coś jak tu: http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=13686808 :)

    POKAŻ FOTKĘ SUKNI! :) Albo chociaż zalinkuj podobny krój :)

  6. sheila9 · Marzec 3, 2010

    Świetne są te spodnie :D ile kosztowały?

  7. mala100gosia · Marzec 3, 2010

    spodnie i kamizelka fantastyczne, ale zgadzam się, że z dodatkami nie można przesadzić :)

  8. Gia · Marzec 3, 2010

    Ciocia wieża? ;)

  9. erill · Marzec 3, 2010

    @bohomazy
    Dzieku bardzo :)

    @gosia
    Dzięku bardzo ;) ja sama nie byłam do nich przekonana bo myslalam, że mi taki fason nie pasuje a tu miła niespodzianka ;)

    @nakata-murakami
    Dziekuje za zwórenie mi na to uwagi :) Nie wiedziałam, że przeginam aż w tym kierunku z dodatkami :) A we włosach nigdy nie mam spinek, chyba, ze wsuwki lub cos co trzyma grzywkę :) A zdjęcia no niestety wiem, że nie są bardzo duże ale tez nie chcę obciążać przeglądarki to raz, a dwa wciąz nie wiem jak zrobic by picasa mi ich nie zmniejszała.

    @Ki
    Dzieku bardzo :) No ja zaskoczona jestem, że tak za pierwszym strzałem znalazłam bo szłam raczej rozeznaniowo ;)

    @D
    Oooo.. fajne to zestawienie na lato! A fotek.. no przepraszam ale nie moge pokazać bo gdyż ponieważ przyszłymąż ma ją zobaczyć dopiero w dniu slubu :)

    @sheila
    Dzięku bardzo, zapłaciłam za nie dokładnie 52 zł bo były przecenione :)

    @mała gosia
    Dzieku bardzo. Ano mozna i jak widac i mnie się to zdarza :)

    @Gia
    Tja ;)

Skomentuj

