79. „Nazywał się Geralt.. i pochodził z Rivii..”

Zawsze jak zakładam ten tiszert to słyszę te słowa z intro i widzę pierwsze obrazki z demka. Zaraz potem wyobraźnia podsuwa mi obraz trzech ekranów nad recpecją gdy na jednym lub czasem na dwóch naraz leciało intro do Wiedzmina.. o ile przychodziłam do pracy na 12, albo był ten ochroniarz który potrafił włączyć i TV i DVD ;)

Mocno sentymentalanie mi sie kojarzy. Zaś spodnie.. hmm.. to jest melodia spontanu który dopadł mnie ze trzy dni temu gdy zakopana w fascynującej psychologii historyczej pisanej jezyzkiem filozoficznym postanowiłam spętać moje jedne dzinsy sznurkiem, zalać wiadro wybielaczem rozcieńczonym wodą i zafundować owym spodniom odświeżającą kąpiel wybielaczową :) Najpierw je sciagnełam lżej a potem jak już się trochę odbrawiło związałam je jeszcze ciaśniej bo zależało mi na kilku walorach koloru :) Efekt.. mnie zadowala; a jak Wam się podoba? :)

Skończyłam sesję. W końcu. Po ponad półtorej miesiąca siedzenia nad co rusz innym przedmiotem wczoraj zdałam (cudem, serio, chyba statystycznie nie chciał oblewac dwóch trójek pod rząd) tą cholerną historyczna i na pól roku mam spokój. Co więcej mam trzy tygodnie wolnego… Co ja zrobię z tym czasem…? ;) pradopodobnie wybierzemy się do Wawy ;) Ale to sie okaże w trakcie :)

A! I dzień dobry w marcu! :)

Zestaw:

Spodnie – allegro+DIY/ buty – newlook/ tiszert – cdprojekt/ kamizelka – newyorker

13 comments

  1. kamila · Marzec 1, 2010

    góra mnie sie nie podoba, ale dół jak bajbardziej. fajne połaczenie jest tych marmurków z wysokimi kozakami

  2. sheila9 · Marzec 1, 2010

    Uwielbiam Wiedźmina :D

  3. Strachulec · Marzec 1, 2010

    Świetna koszulka! Chętnie bym weszła w posiadanie takiej :)

    P.S. Przemianowałaś Geralta na Gerlata w tytule ;)

  4. J.Z. · Marzec 1, 2010

    Gratuluję zdanej sesji!

    A co do wiedźmińskich akcesoriów, to ja mam lnianą torbę z logo. Noszę ją zwykle w torebce.
    W samą grę nie pograłam za wiele – na początku była tak za bugowana, że wywalała się na każdym filmiku ;).

  5. zakupocholiczka · Marzec 1, 2010

    Fajnie Ci wyszły te spodnie;) Co do zimy, to ja tam gdzieś słyszałam, że ma też padać śnieg, ale mam głęboką nadzieję, że jednak tak nie będzie:D W ogóle to gratuluje zdania sesji, mnie czeka jeszcze jedna poprawka, ale nie zanosi się, żeby miało mi się udać:P

  6. czarnakura · Marzec 1, 2010

    Rewelasyjne spodnie

  7. biotechnology · Marzec 1, 2010

    Wiedzmin jest świetną serią książek, jedną z moich ulubionych :)

  8. erill · Marzec 1, 2010

    @ Kamila
    Dzieku. A koszulkę wole sote bez czegos pod spodem ale poki co inaczej nie da się chodzic :)

    @ sheila9
    Ja mam ogromną słabość do growej wersji :)

    @Strachulec
    No niestety nie da sie jej kupic… ale na ładne oczy i szabrownika możba była w czasach pracy ;) Już poprawiłam, dzięki ;)

    @ J.Z
    Dzieku :) No ja w grę też jakoś sama nie pograłam za wiele bo nie na tym systemie najczęsciej siedze.. a kurcze leży i marnuje się kolekcjonerskie wydanie, aż żal nornalnie ;) I torby takie też mam, dwie ;) Idealne na zakupy :)

    @ zakupocholiczka
    Dzieku :) Wiesz ja byłam pewna, ze tego wczorajszego egzaminu nie zdam. Nawet jak siedziałam i odpowiadałam byłam pewna, że mnie usadzi.. wiec mozna zdac, czego Ci zycze :)

    @ czarnakura
    Dzieku bardzo :)

    @ biotechnology
    No wstyd przyznać ale ja czytałam tylko pierwszą z cyklu książkę, a tak bardziej w grze siedzę ;)

  9. mekinking · Marzec 1, 2010

    teszirt z kamizelką moim zdaniem pierwsza klasa!
    spodnie do mnie nie przemawiają, ale nie mam serca po prostu do wybielanych spodni, mało które do mnie przemawiają nie wiem czemu

  10. mekinking · Marzec 1, 2010

    przy okazji, właśnie zauważyłam tytuł postu i aż się ciepło na sercu zrobiło (tak wiem, niby tytuł najważniejszy, ale ja zawsze jakoś omijam tytuły). wiedźmińskie opowieści to jest to :)

  11. lavender summer · Marzec 2, 2010

    Fajne spodnie.

  12. Sanna's Land Of Illusion · Marzec 2, 2010

    Marmurki wyglądają świetnie :)

  13. erill · Marzec 3, 2010

    @mekinking
    Dzieku bardzo :) Wiem, że nie kazdy lubi „poplamione” spodnie; ja sama sie do nich przekonaywałam od dobrego pół roku :)

    @lavender
    Dzieku bardzo :)

    @Sanna
    Dzięku bardzo :)

Skomentuj

