78. Prawie jak boho :)

Tak wiem, prawie czyni róznice. I tutaj czyni ;) Nie wiem z czym konkretnie kojarzy mi się połączenie jakie powstało na szybko ale mgliście jest to boho.. Koszula znana, miałam ją na sobie do tej pory trzy razy.. i najlepiej się ją nosi bez swetrów czy golfów pod spodem i dlatego czeka na pełniejszą wiosnę. Podobnie zreszta jak ja.. bo i owszem jest słonecznie, jest cieplej i nie ma sniegu ale nadal nie jest to pogoda i ciepłość która sprawiłaby, że odłozyłabym kozaki na koszt pantofli, a zimowe płaszcze na rzecz ukochanego czerwonego.. Tuptam na wiosnę ale nie chce jej witać mając anginę co i tak jakoś nade mną wisi.. chyba.. no tak sie cos czuje..

Z kuferkiem który ostatnio zastąpił wszystkie torebki.

I detale czyli pasek i wzór na koszuli

Zestaw:

Spodnie – re%/ Koszula, pasek – sh/ buty – carrefour/ kamizelka – newyorker

10 comments

  1. mala100gosia · Luty 28, 2010

    interesujący zestaw z piękna bluzką :)

  2. Kandyzowana · Luty 28, 2010

    świetna koszula, a na drugim zdjęciu, z uśmiechem, wyglądasz pięknie! ; )
    Chciałam zapytać o szare platformy z poprzedniego posta – kiedy je kupiłaś?
    Poleciałam dziś do Tesco, a panie z obsługi na hasło ‚platformy’ robiły dość dziwną, przerażoną minę ; D
    Odpisz u mnie, jeśli możesz ; )

  3. ewe · Luty 28, 2010

    bardzo bardzo fajny zestaw, może tylko buty wymieniłabym na zamszowe w kolorze paska ;)

  4. talia · Luty 28, 2010

    Piękna ta koszula! Jest tak romantyczna, tak kobieca i cudowna, ze nie mogę przestać na nią patrzeć ;) Podoba mi się ten styl.

  5. erill · Luty 28, 2010

    dzięku bardzo dziewczyny :)

    @ewe
    Zamszowe buty niestety odpadły bo padał deszcz i szkoda mi ich było ;)

  6. Panna Lola · Luty 28, 2010

    cudo cudeńko ta koszula,jak byś rozpuściła włosy to było by mega boho(:

    xxx Lola

  7. dzieckokwiatu · Luty 28, 2010

    fajna ta koszula, z daleka nie wydaje się taka śliczna :)

  8. Sanna's Land Of Illusion · Luty 28, 2010

    Bluzka jest świetna! Idealna na wiosnę :)

  9. erill · Marzec 1, 2010

    @Panna Lola
    Dzieku bardzo :) No faktem jest ze z luźnym włosiem byłoby fajniej :)

    @dzieckokwiatu
    No wlasnie jest bardzo niepozorna.. prawie ją ominełam w szperaniach po sh ;)

    @Sanna
    Dzięku bardzo :) Oj własnie na ta wiosnę z utęsknieniem czekam.. jak każdy chyba ;)

  10. Natalia · Czerwiec 9, 2011

    uwielbiam tą koszulę !! z jakiego to oryginalnie sklepu się wzięła, w sensie co ma na metce ?? ja chcę taką samą :):):):)!!

Skomentuj

