77. Maxi dress po wiosennemu :)

No ja i maxi dress to baaaaardzo rzadki widok i na dodatek głownie letni. Mam całą jedną spódnicę maxi i jedna sukienkę którą traktuje jako maxi dress. Z moim wzrostem nie jest zbyt łatwo znaleźć długa sukienkę za którą nie trzeba płacić jakiejś fortuny ;)

Tą z dzisiaj dostałam w prezencie od Mamy przyszłegomężą (:*). Jest piękna, w kwiaty w lubiane przeze mnie kolory i z takiego milutkiego materiału dla dłoni i w ogóle jest och i ach i aż wiosną zapachniało.

Fotki cykałam na dworze ale już w trakcie zmierzchu więc niestety przy podstawowym obiektywie było ciut za ciemno i nie są ostre :( i na dodatek prześwietlone.. tak, tak wiem o tym ;) W dodatku w dużą dozą błekitnej aury wokoło.. ale jakiś tam klimat mają zachowany w sumie :)

O, a na tym zdjęciu to ciut dokładniej widać buty jakie założyłam :) Bordowe, na klocku. Tak mi jakoś typem pasowały do sukienki :) I to jest niestety to najmniej ostre zdjęcie bo się ruszałam za bardzo..

I zdjęcie dodatków. Robione już w domu przy okazji testowania nowego obiektywu jaki dostalismy na troszkę do zabaw :) Ale muszę przyznać, że trudno jest samej sobie zrobić dobre, ostre i tak jak by się chciało wykadrowane zdjęcie nawet jesli aparat jest na statywie.. To nie to samo.. ja się wciąż chyba nie umiem zdecydować czy wolę być za czy przed obiektywem bo obie strony uwielbiam ;)

A i przy okazji; idąć za sugestią robaczka kupiłam eyeliner i staram się opanować jego użytkowanie ;) Efekty trochę chyba widac..?


Z nowości..

Cóż u mnie może być z nowości? Oczywiście BUTY! :P Jak typowy zboczenieć. Ale nie kupić pantofli na platformie za 20 zł to grzech jest moim zdaniem ;) Szczególnie takich które się tak prezentują:

Kupione w Tesco ;)

Zestaw:

Sukienka – prezent/ buty – bazar/ wisiorek – Takko/ Sweterek – BKK/ Kolczyki – NewYorker.


16 comments

  1. dzieckokwiatu · Luty 26, 2010

    uwielbiam maxi dress :) ale fotograf zrobil ci takie zdjecia ze wygladasz na wielką ;) śliczna sukienka

  2. erill · Luty 26, 2010

    No troche wielka jestem bo mam 178 ;) Ale trudno ze statywu ująć całą sylwetke bez zachwiania proporcji w góre lub w dół ;) Dziękować :)

  3. ewe · Luty 26, 2010

    cudna, cudna sukienka. na moje nieszczęście nie jest mi dane nosić taki krój (162cm stanowi znaczne ograniczenie ;) ale ty wyglądasz w nim świetnie.

  4. kiwaczek2 · Luty 26, 2010

    ło matko! to rzeczywiście wysoka jestes! a w tej kiecce to już w ogóle:) no i oko widać widąć, podziwiać;)

  5. Sheila · Luty 26, 2010

    Już na forum pytałam, ale tu podbijam ;) Jaki rozmiar butów? Jeśli 39 to biorę :P

  6. robaczek · Luty 26, 2010

    maxi dress fajna, ale nie pasuje mi do niej ten pasek i buty. Makijaż wygląda ciekawie, cieszę się, że skorzystałaś z mojej rady:)

  7. Klamoty · Luty 26, 2010

    Przepiękna sukienka, bardzo lubię takie żywe kolory. Nie narzekaj na wzrost ;) Ja muszę skracać wszystkie spodnie, nie mówiąc o maxi dress, ale w ich przypadku powstaje chociaż apaszka do kompletu ;P

  8. erill · Luty 26, 2010

    @ewe
    Mnie się zawsze wydawało, ze ja i proste kroje to złe zestawienie bo wygladam jak deska ;) A do wzrostu mialam rózne juz uczucia.. od nielubienia do bardzo lubienia ;)

    @kiwaczek
    Dobrze, ze przyszłymąż jeszcze wyższy to aż takim majkelem dżordanem wśród ludzi się nie czuje ;) Szczególnie jak idę po ulicy ;) Dziękować :)

    @sheila
    38. Właśnie ja nosze miedzy 38 a 39 i to jest niestety ten mniejszy 38 w które moje noga nie wchodzi.

    @robaczek
    Nie pasowały mi żadne inne buty do niej a pasek najlepszy byłby fioletowy ale niestety nie mam.. jeszcze ;) A w makijażu zaczynam się lubić.. tylko dłużej czasu trzeba na jego wykonanie więc mój poranny standard w aucie na szybko robiony odpada ;)

    @klamoty
    Na szczęscie już na wzrost nie narzekam, tylko wzdycham jak trudno mi sobie kupić dłuugie spodnie a nie takie do kostki ;)

    I dziękować Wam wszystkim serdecznie :)

  9. Ramonies · Luty 26, 2010

    Zajebiste butki, te srebrne:)

  10. erill · Luty 27, 2010

    W zasadzie są po prostu szare ale w tym swietle faktycznie wyglądają na srebrne ;) Dzięku :)

  11. Patkowa · Luty 27, 2010

    Świetna ta sukienka! Ślicznie w niej wyglądasz :)
    Buty boskie! I do tego ich cena:) masz rację, niekupienie ich równałoby się z grzechem:)
    Widzę, że znalazłam koleżanke ‚po fachu” :D też mam zboczenie na punkcie butów :D

  12. erill · Luty 28, 2010

    Dzieku bardzo :) A zboczenie na punkcie butów.. ojj taaaaaaak ;) Niepodważalne ;)

  13. kamila · Marzec 1, 2010

    rozumiem jak to jest czuć się wielką i jak ciężko zrobić jakies normalne zdjecie. sama mam 180 cm a jak jeszcze kocham obcasy to juz wogule jest. i mam tak samo fetysz na buty i te bym tez kupila. w tesco z wyprzedazy tez sobie kupilam za 20 zl z F&F piekne czarne. a pomysl z sukienka bardzo mi sie podoba. wygladasz bardzo ladnie

  14. erill · Marzec 1, 2010

    No.. wysokosc i uwielbienie do wysokich butów robia swoje ;) Na szczescie przyszłymąż też z tych wysokich, że nawet w 12 cm nie jestem wciąż wyższa ;)
    Generalnie buty z F&F są całkiem ładne i nawet niezle wykonane :)
    I dzieku :)

  15. aeterna · Marzec 3, 2010

    ech aż mnie ściska jak widzę te buty:) u mnie w tesco same rozmiary 40 były :(

  16. erill · Marzec 3, 2010

    Ja kupiłam ostatnia parę.

Skomentuj

