76. Prawie elegencko ;)

Czyli wiele wskazuje na.. ale jednak nie do końca.. Zestawienie sportowej bluzy z z kapturem skutkuje tym, że całość robi się z jednej strony prosta – bo co to za filozofia ubrac bluze a na nia narzucić marynarkę?; ale z drugiej na tyle interesująca wizualnie, że nie jest nudna.. Przynajmniej w moim mniemaniu. Takie zestawienie marynarki i kaptura podobało mi sie już od dawna ale najcześciej spotykałam sie z nim na męskim dziale w sieciówkach.. A tu tak w sumie musiałam wymyslić cos na już teraz bo pospało nam sie.. mnie szczególnie do późna.. wieczór.. i trzeba było się szybko wyszykować na kolejny wieczorek z naukami..

Co do samych nauk to z przyjemnością słuchałam księdza który w głosie emanowal charyzmą, pasję i umiejętnościami oratorskimi oraz wiedzą i wiarą w to co mówi. Widziałam, że przyszłymąż też był wkręcony; poza tym książ operował na odpowiedniej dla Niego żyłce zwanej kosmosem ;) Także wrażenia z wczoraj juz, bardzo pozytywne. Zobaczymy czym nas zaskoczą dzisiaj ;)

Zestaw:

Zestaw:

Spodnie – Monachium/Bluza – HardRock/ Golf – NewYorker/ Apaszka – bazar/ Marynarka – od Chrzestnej/ Buty – NewLook%


A poza tym… Mini bonus. Czyli short story o pracy która tak kocham.. mimo ekstremalnych warunków w jakich czasem trzeba ją wykonywac ;)

Nie było bardzo zimno.. chyba, że po 40 min na zewnątrz ;)

Ale była opcja, że będziemy też wewnątrz ;)


Choć mnie najbardziej cieszyło, że dano mi do testowania 85 ;D czego efekty widać niżej:

9 comments

  1. http://sannas-land-of-illusion.blogspot.com/ · Luty 24, 2010

    Wow, piękne zdjęcia… Jak tylko spojrzałam na Ciebie, pomyślałam sobie – figura jak marzenie, na pewno modelka :) :*

  2. JJ · Luty 24, 2010

    ty chyba żartujesz :O ja chce takie długie nogi !!! :)

  3. erill · Luty 25, 2010

    @sanna
    Dziękuje :) :* No modelka acz bardziej emerytowana bo to ja robilam fotki a nie mnie je robiono ;)

    @JJ
    Ale z czym zartuje? ;) One nie sa długie, to photoshop :P (tak mi ciagle mówią wiec chyba cos w tym musi byc ;P )

  4. HoneyBunny · Luty 25, 2010

    Swietnie sie prezentujesz! Buty fajnie wygladaja;) I zazdroszcze pracy;D

  5. Monika · Luty 25, 2010

    jakie dłuuugie nogi!!!

    Monika z J’adore Fashion

  6. dorotek · Luty 26, 2010

    Erill :D:D
    Lubię czasem zajrzeć na Twoje stylizacje, a dzisiaj pierwszy raz jakoś mnie natchnęło do komentowania :D
    Połączenie marynarki i bluzy – super :D zgapię sobie od Ciebie :D

    Ja bym jednak postawiła na większą monochromatyczność, czyli apaszka i kolczyki out, a pasek wrzuciłabym wtedy czarny z jakąś pojechaną wyrazistą sprzączką :D

    Pozdr

  7. erill · Luty 26, 2010

    @HoneyBunny
    Dziekuje :) A praca to spełnienie mimo, że na żadnym ze zdjęć które wrzuciłam akurat mnie nie ma ;)

    @Monika
    Nie wierz oczom, to photoshop ;) Żartuje ;) Dziekuję za miłe słowa :)

    @dorotek
    A miło mi Cię tu widzieć i cieszę się, że chociaż trochę zainspirowałam. A pomysł z umonotchromatycznieniem fajny faktycznie :> Tylko ja nie mam paska z fajna sprzączką :( jeszcze ;)

    • dorotek · Luty 26, 2010

      a kiedy masz urodziny? ;)

  8. erill · Luty 26, 2010

    29 marca ;)

Skomentuj

