75. Western Girl ;)

Praktycznie każde zestawienie koszuli w kratę z dzinsami kojarzy mi się z westernem ;) Szczególnie takim ktory leciał w czasach mojego dzieciństwa w sobotnia noc (22.oo) na tvp2 ;) Stąd też tytuł bo i koszula w kratę jest i dzinsy.. i nawet brązowe dodatki w postaci paska i butów, które jakimś cudem sa prawie w identycznych kolorach ;)

Bylismy dzisiaj tak w ogóle na pierwszej konferencji z cyklu osmiu zwanych katechezą przedmałżeńska.. Bosz.. Zastanawiam się czy w poradniach rodziannych robią specialny casting na osoby NIEcharyzmatyczne, NIEpotrafiące zainteresować treścią i NIEumiejące przekazywac czegoś innych ludziom na audytorium? Czy to może nasz pech, że trafilismy na tą panią? Nie neguję, że może byc to fajny człowiek.. ale do tej roli sie nie nadaje… Patrząc po ludziach poziom zainteresowania był prawie równy zeru. Ktoś zasypiał na ramieniu, ktoś grał z tetrisa na komórce, ktoś inny przegladał kalendarz, a jeszcze inni prowadzili szeptane dyskusje.. No cóż.. zostało jeszcze siedem spotkań.. może te inne będą bardziej energetyczne..? To tak tytułem dygresji ;) Drugim jest to, że od doby znoszę moją kotkę, ktora stała się dojrzałą do posiadania dzieci w sensie biologicznym kotką.. masakra.. czekam aż te tabletki zaczną działać…

Wiem, że miny na niektórych ze zdjęć mam zabójcze.. ale to przypadek a nie działanie celowe ;) Drugie zdjęcie z kolażu na dole to podkreślenie super ciepłego swetra jaki dostałam od Mamy przyszłegomęża (:*) i jego wielkiego kołnierza :) Jest idealnie taki jakiego szukałam, choć bez napinki :)

I detale, czyli wisiorek z żółwiem i pasek; nowiutki który kupiłam w sh za porażającą stawkę 5 zł ;)


Zestaw:

Spodnie – re%/ Koszula – ?/ pasek – sh/ buty – carrefour/ wisiorek – giełda minerałów/ sweter – prezent.

8 comments

  1. fashion weak · Luty 23, 2010

    fajna z Ciebie kowbojka! ale moim zdaniem bez swetrzyska byłoby dużo lepiej,

  2. kiwaczek2 · Luty 23, 2010

    tak w ogóle to kiedy ślub?:D a nauk wspolczuję. słyszałam że żadna frajda:)

  3. P.Antonina · Luty 23, 2010

    Nie znam tego serialu ^^ ale wiem ze brakuje ci jeszcze bardziej kowbojowatych butow i było by perfekcyjnie.

  4. erill · Luty 24, 2010

    @fashion weak
    Dziekuje :) No bez swetra bym nie wyszła w te warunki jednak :)

    @kiwaczek
    Ślub we wrześniu :) A nauki.. hmm.. no wiele zalezy od tego kto mówi :)

    @P.Antonina
    To nie był serial a cykl ;) No kowbojskich butow nie mam na składzie.. jeszcze..? ;P

  5. kakabubu · Luty 24, 2010

    Ja tylko w kwestii ortograficznej, możesz to skasować – chodzi o słowo „kolaż” – pisze się przez żet. No i w zdaniu „podkreślenie super ciepłego swetra jaki dostałam od Mamy przyszłegomęża (:*) i jego wielkiego kołnierza” masz superzabawną amfibolię syntaktyczną – „jego” może odnosić się zarówno do swetra jak i do przyszłego męża. Przez to robi się niezwykle zabawne zdanie – osobiście takie uwielbiam sama wymyślać w wolnych chwilach :-) Nie jest to złośliwy komentarz, po prostu ten „kolarz” jest wnerwiający :)

  6. erill · Luty 24, 2010

    @kakabubu
    Jakby chodziło o podkreślenie osobowe przyszłego mężą napisałabym znając siebie z dużej litery (mimo, ze nie ma to uzasadnienia w ortografii) ;) Za wskazanie błędu dziekuje, już poprawiłam :)

  7. kamila · Marzec 1, 2010

    ja z Moim też chodzimy na kurs przedmałżenski ale odbywa się on w kościele i wykłady prowadzą księża. narazie było ich 4 i każda z i nnym. i co ksiądz to inaczej. ale jak slucham to ogólnie jakiś madry sens jest w tym co mówią

  8. erill · Marzec 2, 2010

    mysmy mieli na początku z panią z poradni; potem ksiądz przez 3 dni i dzisiaj był jeszcze ktoś. Ja mam mieszane uczucia co do mądrości. raz jest pasjonująco, ciekawie i madrze, ale w tym samym dniu może byc niespójnie, nielogicznie i wbrew wiedzy na temat funkcjonowania psychicznego człowieka.. smutne to..

Skomentuj

