74. Dress, version o.7 „grey”

Ostatnia odslona sukienki która miała szczęście załapać się na pierwsze dzienne zdjęcia w plenerze w ktorym jest ciepło. W radiu podają, że jest 6 stopni.. ale w słońcu jak się stoi to się nie odczuwa tylko 6.. czuje się więcej :) Z przyjemnością wystawiłam najpierw Marlene na smyczy na nasz mini taras a potem poustawiałam statyw i siebie. Szkoda tylko, że słońe miałam prawie, że za plecami i dopiero jak sie pochowalam ze sprzętami to zobaczyłam, że nie do końca mi wyostrzył niektóre fotki. No i z uwagi na to, że zestaw jest ciemny wygladam trochę jak wielkie, długie ciemne cos na tle błekitnego nieba ;) Aczkolwiek jakieś tam detale widać a nawet jak nie to dodałam je w osobnym kolażu.

Dzisiaj sukienka stała się tuniką. Do ukochanych. szarych, wełnianych spodni, które to nie wytrzymały próby moich dodatkowych pięciu kilogramów i na początku stycznia zamek sie zbuntowal i coby mi nie przyszło do głowy probowac znów go zapinać to się po prostu zepsuł. Na szczęście dzisiaj się był okazal bardziej współpracujący ale i też mnie ubyło trochę więc sie nie dziwie, że zadziałal ;) Oprócz tego kamizelka i krawat żeby za ciemno nie było. W dodatkach widać okulary czyli produkt rejbanopodobny oraz malutki kuferek jaki czasem nosze miast torebki :)

Kolejne to zdjęcie z cyklu „znajdź różnicę” ;)

Oraz z gatunku „zrób grabki z łapki” ;)

Detale czyli kolczyki, krawat i kawałek kamizelki :)


Kilka wniosków:

– Nie znudziła mi sie sukienka, lubię ja dalej. Jej jedynym ale w tym momencie jest to, że jako H&M 34 w pewnym momencie staje się dla mnie ciut za ciasna w biuscie. I ciut to odczuwam.

– Jedynym ograniczeniem było moje postrzeganie jej jako ciucha, czyli w głownej mierze jako kiecke i do tego taką pod którą zakłada się coś.

– Cieszę się, że się sprawdziałm czy się tak da i jak inaczej można potraktować ciuch :)

– Jest to fajnie ale zdecydowanie jednak wolę swobodne w wyborze każdej rzeczy z szafy którą mogę z czyms zestawić. To chyba kwestia subiektywnie pojmowanej wolnosci wyboru :)

Zestaw:

Sukienka – H&M/ Golf – allegro/ krawat – sh/ kamizelka – NewYorker/ Buty – Chinka/ Kolczyki – CH Arena/ Kuferek, spodnie – od Mami.

7 comments

  1. kiwaczek2 · Luty 21, 2010

    to git że Ci się nie znudziła tak jak mi moja:D i tutaj w szarosciach najmniej mi przypadła do gustu. Fajnie się tak troche poczalendżować;)

  2. Lucia · Luty 21, 2010

    Bardzo podobał mi się Twój cały, sukienkowy „projekt”. Obserwowałam na bieżąco i myślę, że czuję się przekonana, co do uniwersalności niektórych części naszej garderoby, choć ja sama nie pokusiłabym się na taki eksperyment – głównie dlatego, że MUSZĘ się zmieniać każdego dnia :)
    Zdjęcie „Łapki w grabki” – the best ;))) …i Twój kuferek to coś z gatunku nadających ciuchom niezwykłego charakteru, przyciągających wzrok dodatków.

  3. dzieckokwiatu · Luty 21, 2010

    bardzo biurowo :d idealny outfit do pracy :)

  4. erill · Luty 21, 2010

    @kiwaczek
    Ano fajnie :) I mozna się przekonać do zestawień o które by sie nie posądzało :)

    @Lucia
    Rozumiem te zmiany na codzien.. z jeden strony lubie, ale z drugiej chyba gdzieś tam tkwi we mnie potrzeba jakiejś stałości i chyba stąd ten kieckowy projekt ;)
    A kuferek odkryty zupełnym przypadkiem, całkiem o nim zapomniałam a teraz idealnie mi pasuje :)

    @dzieckokwiatu
    No jakbym dalej pracowała w biurze to faktycznie. Ostatnio jednak moja praca zawiera ekstremale warunki pracowania na snieznym dworze i wtedy nie tyle jestem ubrana co odziana w kilka wartsw zeby mi palce nie odmówiły współpracy a sa dość ważne ;)

  5. gosia · Luty 21, 2010

    ach i och,wszystko mi się podoba :)

  6. Biurowa · Luty 22, 2010

    Tutaj Znajdziesz mnóstwo jeszcze inspiracji na tę sukienkę, bo jest fajna i szkoda byłoby się jej pozbyć :)

  7. erill · Luty 23, 2010

    @gosia
    Miło mi to czytać/słyszeć ;)

    @biurowa
    O rany! Tam to dopiero odjechane.. ja ze swoim tygodniem sie chowam! :)

Skomentuj

