72. Dress, version o.5 „leopard hippie”

Powoli odczuwam juz zmęczenie związane z ograniczeniem do sukienki. Chyba jestem po prostu rozpuszczona mnogoscią wyborów jakie mam gdy zagladam do szafy i czuje lekką irytacje gdy jestem do czegoś ograniczona. Ale podobne stany mam gdy jest piekne słońce ale wciąż jest snieg, który jest po prostu irytująca, morką hałdą zbitego lodu na której łatwo powybijać sobie zęby. Słońce mnie dziś rozpuściło.. ciepłością, zapowiedzią wiosny, jasnością przede wszystkim.. Zima jest ciemna. Mimo, ze jest snieg i ma się niby to światło w czym odbijać to mnie brakuje tej jasności z góry. Przy końcu zimy popadam w swoisty marazm…

Dodatkowo jestem zmęczona sesja. Jest rozwleczona od połowy stycznia tak naprawdę. Prawie co tydzień jakies zaliczenie. Ja chyba wolę kumulacje.. nawet jesli pokrywa się z przeprowadzką i pracą..

Z nowości. Mamy nowy aparat. Jakoś zdjęć natychmiast sie zmienia.. bez porównania. Jaram się optyką mimo, że obiektyw jest dość ciemny.. Jaram się tym, ze jego obsługa tego cuda nie kończy się na trzech klawiszach z czego jeden jest wyzwalaczem. Kręci mnie wyzwanie manualnego nastawiania, łapania światła, momentów i tesowania na Marlenie ;) Zresztą różnicę zobaczycie poniżej.. chyba..? ;)

Oraz detale:

A w ramach bonusu zdjęcie wdzięcznego obiektu testów aparatu czyli małe, czorne, z lekka wredne i trudne do wychowania zwane potocznie Marleną ;)

Zestaw:

Sukienka, spodnie – H&M/ buty – F&F/ Golf, Kolczyki – NewYorker/ Apaszka – bazar/ Pierscionek – claire.dk

6 comments

  1. dzieckokwiatu · Luty 19, 2010

    Nienawidzę zimy pod każdą postacią, a śnieg to mój zimowy numer 1. Kociak słodki, a ten zestaw.. gorszy od poprzednich, ale podoba mi się ściśnięcie sukienki paskiem, odkrywa twoją talię :D

  2. erill · Luty 19, 2010

    Też nie jestem jakoś szczególnie z niego dumna ;)

  3. kiwaczek2 · Luty 19, 2010

    a ja myślałam że Marlena jest brązowa.
    ale masz długaśne nogi na tych zdjęciach WOW. nowy aparat i normalnie miny nowe;)

  4. robaczek · Luty 19, 2010

    a jak dla mnie to całkiem niezły zestaw, bo niestety do tej pory zaglądając do Ciebie zawsze miałam wrażenie, że ciuchy są przekombinowane, zbyt dużo wzorów, chęci, starania się… itp. A tutaj jest ok, sczególnie ciekawie wygląda apaszka, no i dziewczyno: pomyśl o eyelinerze bo masz piękny kształt oczu!
    pozdrawiam

  5. Ki · Luty 19, 2010

    A dla mnie ten zestaw jak narazie najlepszy. Nie jest taki „oczywisty”. Mała czarna z rajtkami i kozakami zazwyczaj wygląda dobrze, a tu jako tunika plus te egzotyczne dodatki i szerokie jeansy sprawiają, że na dłużej przyciąga wzrok :)

  6. erill · Luty 19, 2010

    @kiwaczek
    No własnie ona taka nie okreslona w sumie ;) Zależy od pory dnia ;) A miny no faktycznie.. zabowa era chyba sie zakończyła :P

    @robaczek
    A to cenne uwagi :) Dziekuje :) A eyliner.. hmmm.. no w sumie czemu by nie ;)

Skomentuj

