68. Dress, version o.1

Bezczelnie odgapiam pomysł który przez ostatnie pięć dni realizowała u siebie kiwaczek :) Generalnie z zamiarem by przez tydzień mieć jedną podstawę ciucha i zestawiać ją na różne sposoby mierzę się od czasu gdy to w którymś z DDTvn pojawiło się zdjęcia kobiety która właśnie tak robi. Wtedy pomyślałam, że trzeba wykazać się nie lada pomysłowością by tak robić.. ale nie czułam się w sumie „na siłach”, zeby się tego podjąć.

Przyznam że teraz też nie czuje się o wiele bardziej „na siłach” ale jak nie teraz to kiedy? ;)

Podstawą tego tygodnia będzie sukienka. Czarna, prawie koronkowa, z H&M sprzed trzech chyba sezonów. Z wysokim stanem, bufiastymi krótkimi rękawkami, krótka. Dzisiejszy zestaw nie jest może zbyt pomysłowy. Czysta prostota. Czarny golf pod spód, rajstopy w pepitkę (czego niestety na zdjęciach nie widać dobrze) i jasne dodatki bizuteryjne.

Oraz dodatki. Wisiorek koralikowy zamotalam na ręce i do tego dołożyłam pierścionek. :)

Oraz. Nowe łupy! ;)

Wczorajsze i przedwczorajsze czarne kozaki poszły do kosza. Niestety, wczorajsze mimo przeróbek są niewygodne, zimne i juz zniszczone. Wiec zostałam z jedną parą czarnych kozaków. Z frędzlami i do tego z mega sliską podeszwą czyli de facto bez czarnych kozaków. Pojechałam sobie do dominikańskiej Deichmana ale tam już nic nie było, więc stwierdziałam, że jadąc do magnolii gdzie towaru może być więcej wsątpie do newlooka bo ostatnie wyprzedaże były całkiem korzystne. I faktycznie znalazłam. Bardzo proste, czarne kozaki na szpilce. Jedynym charakternym czymś na nich jest zip z tyłu ;)

A teraz najlepsze.. kosztowały mnie.. całe.. 35 zł!!!! Nie, nie nie zapomniałam o jedynce z przodu.. Kosztowały tylko tyle.. jakież było moje zaskoczenie gdy w domu (oczywiście je kupiłam, jak mogłam nie?!) okazało się, że przeceniono je z .. 229zł!! Ja sobie tak myśle.. po ki diabeł kupować buty za bajońską cenę które sklep spokojnie potem wyprzedazje za 1/5 podstawowej stawki?! Ekonomia jest z kosmosu..


Zestaw:

Sukienka – H&M/ rajstopy, buty – bazar/ wisior – babciny/ pierscionek – claire.

12 comments

  1. Biurowa · Luty 12, 2010

    Boskie buty!!!

  2. dzieckokwiatu · Luty 12, 2010

    Xd świetny łup te kozaki. Co do pomysłu kiwaczka – no ja bym się nie targnęła na to – więc powodzenia ;)

  3. madelaine89 · Luty 12, 2010

    Weszłam tu pierwszy raz i od razu trafiłam na ciekawy strój:) Sukienka i kozaki są świetne.

  4. 6roove · Luty 12, 2010

    zarąbiste buty!
    swietnie wygladasz w tym zestawie, bardzo mi się podoba

  5. erill · Luty 12, 2010

    Dzięki dziewczyny :)

  6. aivie · Luty 12, 2010

    mam tę samą sukienkę i jest to jeden z nielicznych ciuchów, które nie znudziły mi się po tak długim czasie. I gdybym podjęła się podobnego wyzwania pewnie też bym ją wybrała bo to ciuch uniwersalny. Zyczę wielu pomysłów! :)

  7. tyruryru · Luty 13, 2010

    Świetne buty ;)

  8. erill · Luty 15, 2010

    @aivie
    Ja uwielbiam tą sukienke, czego dowodzi fakt, ze mam taka drugą, identyczną tyle, że beżową ;) Fason bardzo lubie bo podkresla to co trzeba i chowa co trzeba ;)

    @tyruryru
    Dzieki :) I wygdne jak sie przekonałam bo chodzę w nich juz trzeci dzien ;)

  9. ja · Luty 15, 2010

    myslalam ze to jednorazowa wpadka ale widze ze jednak nie. Nie rob takich wybaluszonych gal bo juz cie obsmarowali na sromodzie

  10. erill · Luty 16, 2010

    To nie ja wybałuszam gały (mam za małe oczy do tego) tylko w taki sposób Picasa obrabia mi czerwone od lampy oczy. Niestety kiedy robie to ręcznie wygląda tak samo..
    W dużej mierze jest to wina aparatu.
    A niech mnie smaruja ;)

  11. kamila29091 · Luty 17, 2010

    mnie podobaja się bardzo te buty w połaczeniu z rajstopami… i szczerze mnie już żadna wyprzedaż nie zdziwi… daje na przykład zawsze moje buty z Zary które oryginalnie kosztowały 300 zl a ja je kupiłam za 30, dziesieciokrotny spadek ceny… masakra… fajne dodatki :):)

  12. erill · Luty 17, 2010

    Jak to sie mówi, więc skoro nie widać różnicy to po co przepłacać? ;)
    Dziekuje :)

Skomentuj

