67. Yellowpages ;)

Skojarzenie tytułu ze strojem jak to czesto bywa znikąd ;) No może troche kolor tutaj zrobił.. ale wahając się miedzy bitelsami a książką jakoś chyba wolę książkę ;) Nawet jeśli tylko telefoniczną ;)

Jakość zdjęć nadal jest fatalna. Wiem o tym. Wezmę od mamy na trochę Cannona którego jej dałam bo robi lepsze jakościowo fotki jednak. Jednak firma produkująca głównie aparaty będzie lepsza od firmy która robi drukarki i kompy głownie ;)

Ze ścianą problem mam podobny. Obawiam się, ze ściany jako takiej nie znajdę i zostanie okno na taras. Tylko, że dzisiaj nie powiesiłam sobie prześcieradła które będzie tłem i dlatego jest to firanka. Wolę tą firankę niż trzy wzorkową ścianę z poprzedniego posta.. A wy?

Miny jak zwykle mam zabójcze i tryskające optymizmem oraz wesołością ;)

Czekam z ustęsknieniem wiosny  a prędzej to końca sesji ktora de facto nie zaczęła się tak w pełni a ja już mam jej dość ;) Dobrze, że dzisiaj juz jest tłusty czwartek.. Dyspensa w mojej diecie.. moje zgubione 4 kilogramy czają się za rogiem by zaatakować w lukrze i dżemiku w pączkach oraz w oleju w którym jutro.. znaczy dzisiaj ale za dnia.. będę robiła faworki.

A wy? Czymś się objadacie w tłusty czwartek? Ulubiony rodzaj pączka? :)

Zestaw:

Szorty, golf – NewYorker/ top – allegro/ rajstopy – jakiś sklepik/ buty , wisior- DIY/ zegarek – monachium/ kolczyki – C&A/ bransoletki – zbieranina rózna.

2 comments

  1. kiwaczek2 · Luty 11, 2010

    ja za pączkami nie przepadam i jem tylko raz w roku – dziś. i oczywiście mama kupuje te od Bliklego bleh masakra feeee te różane nadzienie. Ale dziś kupiła w WDH czyli Wiejskim Domu Handlowym haha takie z malinowym nadzieniem. Więc mniam, musiałam tylko skórkę zrzucić:) a Ty chuda jesteś, nic Ci nie grozi , wcinaj do woli

  2. erill · Luty 12, 2010

    hahahah.. chuda jestem bo wziełam sie za siebie ;) Znaczy wiesz.. człowiek nawyknie do swojej szczupłosci/wagi i jak zaczyna tyc w swoim subiketywnym pojmowaniu czuje sie grubo i chce wrocic do poprzedniej wagi ;) Kiedys mozna było jesc wszystko ale lat przybyło i przemiana materii juz tak nie działa..
    A pączków zjadałam całe cztery ;)

Skomentuj

