64. Spotkanie Wrocławskich Szafiarek :)

Czyli w sumie spontan bo pomysł padł w sobote by spotkanie odbyło się już w poniedziałek. Musze przyznać, że racje miała Venila by nie umawiać sie na długo przed bo wtedy najczęsciej coś wypada, że mało kto przychodzi. Nie było nas bardzo dużo, ale przyznam, że było intensywnie, zabawnie, czasem strasznie, nie rzadko absuradalnie ale przede wszystkim bardzo, bardzo miło i sympatycznie za co wam dziewczyny bardzo, bardzo dziękuje :)

Co ciekawe.. co zauwazyła na końcu a-good-buy nie gadalyśmy o ciuchach.. To Ci dopiero.. ;) Obaliłysmy mit wąskich horyzontów (w sensie, że szafiarki to tylko o ciuchach)? ;) Przy okazji okazało się, że świat jest mały.. tudzież my tacy wielcy.. ale to może specifyka szołbizu wrocławskiego, że się gdzieś tam na jakimś poziomie każdy z kimś zna ;) Pozdr dla cross films ;)

Kilka fotek:

Na tym zdjęciu Aivie i a-good-buy i kawałek Venili (posługuje się nickami bo tak jestesmy kojarzone w sieci :) )

Lucia’a Patterns czyli kobieta o pieknych księżycowych włosach i Venila

Zdjęcie grupowe: od lewej (monitora lewej) Marchewkowa, Lucia, Venila, Aivie, a-good-buy

Mnie na fotkach nie ma bo wyglądam jak mały koszmarek :) przynajmniej na swoich, jeszcze Aivie robiła zdjęcia… może tam nie wyglądam aż tak wyraznie jak człowiek ktory o 7 rano skończył robić zajawki ;)

Mamy fotki od aivie, więc update’uje wpis. I nawet zamieszcze siebie :P

Jak zobaczyłam to zdjęcie to pierwsze co mi przyszło do głowy to „Móóóódlmyyy sięęę” ;)


Ale za to zrobiłam fotki zestawu w jakim byłam :)



27 comments

  1. Lucia · Luty 2, 2010

    O ma-tko! Jak zobaczyłam te zdjęcia…wyglądamy, jakbyśmy coś wciągały przed tym spotkaniem. Albo paliły ;D Nie zmienia to faktu, że dawno się tak nie ubawiłam i tylko czekam na kolejne szafiarskie ruszenie. W takich momentach cieszę się, że jeszcze nie zwątpiłam w dalsze prowadzenie swojego kącika zabaw, a spotkaniem tak przyjaznych ludzi, jak wrocławskie szafiarki, tylko utwierdziłam się w decyzji o dalszym prowadzeniu swojego bloga. Dzięki jeszcze raz! :)))

  2. erill · Luty 2, 2010

    No niektóre z nas paliły.. znaczy całe dwie.. ale żeby nie było był to mentolowe papierosy ;)
    Moj flesz byl jakis niewspołpracujący stad te zdjecia sa jakie są :)
    No oby czesciej nie tylko w słowach ;)

  3. ma · Luty 2, 2010

    O bosz przez te moje gówno sie nie wyspalas. Ale i tak przecież pięknie wyglądasz!!!!!!!!!!!

  4. erill · Luty 2, 2010

    Oj juz nie takie gowno. Zawsze to praktyka dla mnie i jakas nowa forma :*

  5. ma · Luty 2, 2010

    dziekuje i tak, powybieram z tego!!! a tak przegladam Twoj blog, mysle o mojej szafie – wpisów starczyłoby mi na tydzien hahahahahahahaha!!!

  6. erill · Luty 2, 2010

    Nooo cooo Tyyy ;>
    Za kreatywna jestes. Nawet jak masz kilkka ciuchow jestem pewna, ze zestawilabys je tak, ze wyszloby lepiej niz u mnie :) :*

  7. Kinga · Luty 2, 2010

    Oj było bosko :) Ja się przyznaję do palenia! Papierosów oczywiście! A Cross…? Aż się łezka w oku kręci :))))

  8. erill · Luty 2, 2010

    Kilka historii o tym crossie to słyszałam ;)

    • Kinga · Luty 2, 2010

      Oj kochana! W nic nie wierz, w nic nie wierz! To złe języki ludzkie, pomówienia! ;)

  9. erill · Luty 2, 2010

    hehehe! A czemu pierwsza mysli o tym, ze to złe rzeczy słyszałam? :P

  10. Kinga · Luty 2, 2010

    Nic nie powiem! Nic nie powiem! Ja tam nic nie wiem, nie pamiętam, stara jestem, a to było dawno :)

  11. erill · Luty 2, 2010

    A tam stara od razu! :> Młoda jesteś ciałem i duchem i o :)

  12. Kinga · Luty 2, 2010

    Mhm tak, tak… Jednak trochę podbudowało mnie to, że Venila dała mi max 26 lat ;) Jednak inwestowanie w botox daje efekty ;)

  13. erill · Luty 2, 2010

    heheheh :P Dobra, dobra.. geny masz dobre a sie botoxem zasłaniasz ;)

  14. Kinga · Luty 2, 2010

    Ja się nim nie zasłaniam kochana, ja się nim namaszczam ;) No i śpię w formalinie :P

  15. erill · Luty 2, 2010

    hahahahhaa!! ;D No mnie ostatnio posądzali o kąpiele w mleku.. ale formalina tez gdzies sie przewinęła.. ;)
    Coz bysmy zrobily gdyby nie te wynalazki :P

  16. Kinga · Luty 2, 2010

    Wyglądałybyśmy tak:

    tyle że zaraz po czterdziestce ;)

  17. erill · Luty 2, 2010

    jeszcze sie duzo może zdarzyć :P

  18. Miuska · Luty 2, 2010

    Ale fajnie, że się spotkałyście :D Gdybym mieszkała we Wro to na pewno też bym wpadła na to spotkanie :D bo spotkania szafiarskie uwielbiam :D Wszystkie razem i Ty sama wyglądałyście super :D

  19. tristana · Luty 2, 2010

    o kurcze nie wiedzizlam ze tak blisko mnie odbyło sie szafiarskie spotkanie.

    http://tristanarousiaux.blogspot.com/

  20. kumowa · Luty 2, 2010

    Wszystkie wyglądacie świetnie.

  21. facet w szafie · Luty 5, 2010

    Też bede nastepnym razem :P!

  22. ana antyszafa · Luty 7, 2010

    wszystko fajnie tylko dlaczego aivie tak bezczelnie malpuje aife

  23. ana antyszafa · Luty 7, 2010

    sorry venila nie aivie

  24. erill · Luty 9, 2010

    @ana antyszafa
    Nie odczułam by venila małpowała aifie. Jak dla mnie są to dwie rózne osoby. A podobne gusty jednak nie świadczą o małpowaniu.

    @facet w szafie
    No ja myslę! ;)

  25. ana antyszafa · Luty 9, 2010

    nie aifie tylko AIFE – rude wlosy i opaska, faktycznie moze to podobny gust, nie malpowanie

  26. erill · Luty 9, 2010

    @ana
    ale naprawde nie ma co podnosić sobie cisnienia z uwagi na literówkę.. Przecież nie celowo przekręcam czyjegoś nicka.

Skomentuj

