63. Hippie! ;)

Ostatnio tytuły operują na skojarzeniach. Dzisiejszy to „wina” koszuli jaką kupiłam kiedyś w Cubusie i nie miałam okazji jej założyć. Tak sobie myślę, że to koszula typowo letnia lub mocno wiosenna i wczesno jesienna. Pasuje mi do japonek lub ukochanych płaskich gladiatorkow no ale w tym zestawieniu też mi się w sumie podoba :) Co prawda Koci vide maj fjuczer hasband stwierdził, że wyglądam ciążowo ale jakoś moje skojarzenia są bardziej w latach ’70 czy nawet rocka, przez skórzaną kamizelkę z cwiekami :)

Nie jest to zestaw dzisiejszy bo dzisiaj chłonę słońce w domu mając na głowie zajawki z Galerii Dominikańskiej na jutro i kolejny etap pakowania betow. Mamy czas do soboty żeby się wynieść.. A ja czuje, że tak odpycham od siebie ten moment bo jeste(ś)m(y) strasznie przywiązani do tych ścian.. Tu sie wszystko zaczeło..  Ach te sentymenty :)

I dodatki. Nowością dla mnie są duże pierścionki. Wczoraj pokazałam czarny a tutaj jest srebrny. Generalnie unikam dużych pierścieni bo wydaje mi się, że przy moich chudych dość dłoniach i szczupłych palcach wyglądają z deka groteskowo ale te dwa które kupiłam w claire jakoś nie są baardzo ciężkie. W moim odczuciu. Marzy mi sie jeszcze pierścionek z H&M, taki drewniany z perełkami ale jeszcze nie jestem do niego przekonana na tyle by kupić :)

Zestaw:

Spodnie – H&M/ Koszula – Cubus/ Kamizelka, kolczyki – NewYorker/ Buty – Chinka/ łańcuch – DIY/ wisiorek – F&F/

Skomentuj

