59; 60; 61. Czyli Kumulaaacjaaaa!!! ;)

Nazbierało mi się fotek ale weny zabrakło więc dziś wpis skumulowany wstecznie, że tak powiem. Czyli od dzisiaj do trzy dni wstecz :)

61. GORSKI SWETER.

Kupiłam go w sh przedwczoraj. Nie wiem czemu ale kojarzy mi się z górami, góralami.. przez wzorki ale najbardziej przez to, że jest po prostu ciepło co w tym nawrocie zimy jest bardzo, bardzo pożądanym skillem w swetrze. Nie tylko na dworze ale i w pracy bo jak sie okazuje, mimo, że grzałka pracuje to jednak te przestrzenie studia się tak szybko i dobrze nie nagrzewają dzięki czemu dzisiaj aż tak nie zmarzłam. Aczkolwiek może być to też wina tego, że nabiegałam się miedzy wieszakami a aparatem ;)

W kazdym razie zestaw wygladał tak:

Dodatki:

Zestaw:

Jeans leggins – F&F/ Sweter – sh/ Buty – Carrefur/ Getry – bazar/ wisior – babciny/ golf – NewYorker/ Pasek – maminy.


60. PASIASTA KOSZULA.

To był zestaw z gatunku klasyczne „nie wiem w co się ubrać”. Miało być coś zupełnie innego, to nie zadziałało więc szukałam, szukałam i tak wykombinowało mi się to. Stara koszula którą wykopałam w piwnicy u mamy, pasek s sh, czarny golf i klasyczne rurki :) A żebym nie zmarzła to emu do całości ;)

Detale:

Zestaw:

spodnie – monachium/ buty – tesco/ koszula – mamowa/ golf – newyorker/ pasek – sh/ Bizuteria – C&A

59. WANILIOWO

Ta sukienka mi się kojarzy z lodami. Ale podejrzewam, że takie skojarzenia u mnie nie biorą się znikąd. Wciąz jestem na diecie, skutecznej nie powiem ale głód slodkiego i do tej pory w każdej chwili dostępnego robi mi chyba takie skojarzanki ;) Aczkolwiek, że tak nieszafiarsko wtrące, jestem mistrzem znajdowania sobie substytutów. Mam już dietetyczną nutelle, upiekłam ciasteczka, a jak jem sery to głównie na słodko z cynamonem, wanilią i słodzikiem ;) A tsco ;)

W kazdym razie wbrew wyglądowi zestaw jest ciepły. To przez cebulkowanie ;)

Detale.

Zestaw:

kiecka,kamizelka – bershka%/ Rajtki, getry – bazar/ Buty – carrefour/ pasek – C&A/ wisior – giełda minerałów/ Kolczyki – jakiś sklep+DIY (przemalowałam je)/

2 comments

  1. mala100gosia · Styczeń 29, 2010

    przeglądam i zastanawiam się gdzie tu opcja komentarzy no i wtedy zrozumiałam, ze to taka długa notka ;)

    pierwszy zestaw ma fajny klimat i kolorystykę

  2. 6roove · Styczeń 29, 2010

    pierwszy i trzeci set bardzo fajne, szczegolnie podobają się zakolanówki i biale rajstopy
    pzdr ;)

Skomentuj

