55. Like a girl :) oraz overknee boots! :D

Sukieneczka jest już znana. Kupiłam ją dawno temu, bo jeszcze przed sniegiem i mrozami w Koli. Załozyłam raz, zrobilam niewyraźne zdjęcie w przymierzlni w H&M i włożylam do szafy.. I tak jakoś nie składało się założyć jej ponownie.. aż do dzisiaj. Dołożyłam do niej tylko kilka dodatków. Między innymi takie.. hmm.. getry na rękę? Nie wiem jak to nazwać, ale generalnie ten golf to trochę za krótkie ma rękawy więc żeby mi nie wiało to włozylam sobie takie dawno temu kupione ocieplacze :)

Jak zapewne zauważyliście zmienił się szablon bloga. Ale chyba nie na długo, bo niestety wordpress jest tak miły, że za edycję w css każe sobie zapłacić i wygląda to jak wyglada choć plan był inny..

Jeśli chodzi o detale to dołożyłam do zestawu też wiosorek kokardkę który kupiłam na dziale dziecięcym w Tesco oraz zegarek. Teraz jest moda na kolorowe zegarki (co prawda design raczej z plastiku/gumy) ale ja swój kupiłam w 2007 roku jeszcze ;)

A cóż z nowości. No otóż dzięki jednej z szafiarek która dała cynk u siebie, że w NewLooku wyprzedaże objeły przystepne ceny oraz overknee boots pognałam dzisiaj do NewLooka spojrzeć na to to cudo. I wiecie co? To to jest cudem. Koci mówi, że jak weszłam i zobaczyłam je to miałam na twarzy wymalowane „Jestem w raju” ;) hehehhe.. no coś w tym jest, nie ukrywam ;)

Buty są niebotycznie wysokie (cholewka), wygodne, piekne.. i za duże ;) Ale nie powstrzymało mnie to przed kupieniem ich. Ostatnia para była ;)

Zestaw:

sukienka – sh/golf – BKK/Buty – tesco/Rajtki – bazar/ocieplacze na ręce – Tokio/Zegarek – kiedyś w Monachium.

P.S. Niestety z uwagi na to, że przez troche jestem na Win7 a nie na ShowLeopardzie wpis nie wygląda tak jak zawsze wygląda. Przepraszam. Nadrobie jak osx zacznie znów działać :)

3 comments

  1. mala100gosia · Styczeń 19, 2010

    buty świetne choć jakoś nie grają mi akurat w tym zestawie :) a sukienka zabawna

  2. zieluka · Styczeń 21, 2010

    buty te długie świetne i wisiorek ^^

  3. pipi · Styczeń 21, 2010

    hej :) w jakim mieście zakupiłaś te buty w tesco? są obłędne!!! będę wdzięczna za odpowiedź! Jeżeli możesz, to proszę odpisz na maila.
    pozdrawiam, Paula

Skomentuj

