53. Rok ju bejbe ;)

Zawsze jak ubieram tą skórzaną kamizelkę to czuje sie trochę rockowo. Nie wiem czy słusznie, ale tak jakoś jest. Ostatnio wzięło mnie, mniej lub bardziej intensywnie na rózne nietypowe (dla mnie łączenia) ciuchów. Nie tyle w kolorze – to było jesienią, co raczej typów które do siebie bardziej lub mniej pasują. Z czego najczęsciej jest to ta druga opcja ;) I przypomniałam sobie o spodniach z sh z ćwiekami jakie dopadłam jeszcze ciepłą jesienią.. kiedy to bylo.. uhuhuu.. z dobre kilka kilogramow sniegu temu ;)


Powróciłam znow do czerwonej szminki i prawie niczego na oczach. Wynika to głównie z tego, ze okazało sie, że mam uczulenie na tusz rimmela i musiałam kupić tusz nowy, ale ograniczyłam jego ilośc na oczach. Póki co testuje Astora. Nie jest tak pogrubiający i wydłużający jak tamten ale plusem jest to, że po 4 godzinach nie szczypia mnie oczy jakby mi kto soli do nich sypał. :)

Detale.

Zestaw:

Top, buty – F&F/ Spodnie – sh/ Golf, kamizelka, kolczyki – NewYorker/Wisiorek – TakkoFashion/

One comment

  1. Bobs. · Styczeń 15, 2010

    prawdopodobnie bardzo fajne kolczyki… co one przedstawiają? szkoda, że nie ma zbliżenia ;) kamizelka też ok, ale ogólnie raczej nie moje klimaty.

Skomentuj

