47. Black&White :)

Dzisiaj.. a właściwie wczoraj poszłam w klasykę. Tak trochę zmuszona bo gdyż ponieważ bedąć przekonana że kierunek Zakopane obieramy już 28 spakowałam nas i wrzuciłam do torby wszystkie podstawy zestawów. A potem sie okazało, że pomieszało się coś w tej mojej farbowanej blond główce i wyjazd jest nie na 28 tylko 29. Więc nie wypakowując już nic z torby znalazłam sobie inny zestaw gdzie w roli głównej wystąpiły moje mega stary legginsy ktore nosiłam jeszcze w czasach gdy to legginsy ledwo z mody wyszły ;) Poczułam się staro ;) Do tego klasycznie czarny sweter, biały golf pod spód.. ale nowością jest równie stara i odepchnięta na lata kamizelka o której przypomniała mi moja mama. Nie spodziewałam się, że jest az tak fajna. Już ją kocham ;D

Kamizelka jest aksamitna czego być może nawet na detalicznych fotkach widać nie będzie. Legginsy za co im wielka chwała są 95% bawełną dzięki czemu sa cieplutkie, a to Erillki zimą lubią bardzo ;) Buty to zakup z dawnych czasów, że tak powiem zawodowych..

detale.

Przypominam, że gdyby była taka chęć to zdjęcia można też zobaczyć większe na picasie do której odnośnik jest w zakładkach :)

A ponieważ jutro już na 100% ruszamy do Zakopca to podejrzewam, że wpisy pojawią się dopiero po nowym roku w związku z czym chciałam Wam wszystkim którzy tu wchodzą od jakiegoś czasu lub których tu zawieje przypadkiem wszystkiego dobrego, poztywnego, dużo sił i słońca dodającego energii na codzień (nawet gdy nie ma go w pogodzie) i wiele uśmiechu, dobrych chwil choć tez z odrobinką tych gorszych by doceniać te dobre i w ogóle :)

Erill

Zestaw

Sweter – VeroModa%/ Legginsy – głebiny szafy u Mami/ buty  – dawno temu w Mediolanie/ golf, kolczyki – NewYorker/ Pasek – od Mami.

4 comments

  1. gosia · Grudzień 29, 2009

    bardzo mi się podoba :)
    leginsy extra

  2. agnieszka · Grudzień 29, 2009

    Legginsy totalnie odjechane :)

  3. andziana · Grudzień 29, 2009

    odgapiam do ciebie bezczelnie polaczanie getry+buty kilka wpisow wstecz :D mam buty gorskie getry i rurki i z niczego nie chcialam zrezygnowac wiec twoj pomysl spadl mnie jak z nieba :D

    pzdr :D

  4. kumowa · Grudzień 29, 2009

    Leginsy są świetne. Mimo, że nie jestem ich wielką fanką to takie bym z chęcią kupiła.

Skomentuj

