43. Cat Woman :)

Przychodzi taki etap w moim zyciu i przezyciu zimy, że priorytetem staje się „ciepło” a nie wygląd. Taki etap zaczyna się od -7 stopni na dworze i niezmordowanie trwa gdy jest -14 i -24. Dlatego też, porzucam górnolotne kryteria wyglądu i efektywności na rzecz tego byle było ciepło, wygodnie i a miare przyzwoicie pod kątem mojego gustu.

Dodatkowo wciąż testuje moje buty przed sylwetrem więc tez i one wciąż wyznaczaja kierunek zestawu. Dowiedziałam się już, że gruba wkladka owszem fajna rzecz jest w takich warunkach, ale zła bo jednak trochę ciasno i niewygodnie wiec muszę ją wymienić na cieńszą. Ponadto kupiłam wczoraj takie getry w kolorze lodów waniliowych. Jestem uzalezniona od jeansow rurek jak się okazuje i co więcej jestem przekonana, że jest w nich cieplej niż w szerokich bo nie ma skąd podwiewać. Ale te buty i same rurki to smieszny zestaw więc potrzebowałam takich getrów na buty i spodnie i taaa daaaam. Kupiłam je na bazarze obok stoika z choinkami (od wczoraj przybyło nam kawałka fauny w domu) za całe 13 zł ;) Ale sa super :D I ciepłe :)

Aa… i nie wyjaśniłam skąd tytuł. Chodzi o koszulke którą kupiłam w Tesco :D Strasznie mi sie spodobał rysunek. Tak mocno adekwatny jest ;) Mój Fijansej dla równowagi ma taką z Tomem i Jerrym :P Za obie zapłacilismy jakieś 28 zł :P Na głowie zaś mam świeżo zakupioną opaskę i kwiatek z H&Mu.. Oba osobno ale ja je bedę nosiła razem ;)

I dla bonusu zdjęcie z Wrocławską choinką. Nawet w -12 jest piękna ;)

Zestaw:

koszulka – Tesco/ sweter – VeroModa/ Spodnie – Dawno temu w Monachium/ Buty – Deichman/ getry – bazar/ Opaska – H&M.

2 comments

  1. Lola Lola · Grudzień 20, 2009

    w Tesco? ale kiedy? sa jeszcze? aaaa! muszę ją mieć!

  2. baglady · Grudzień 20, 2009

    wyslalam ci na gazetowego wiadomosc

Skomentuj

