39. Trochę jak country ;)

Bohaterką dzisiejszego zestawu jest kamizelką. Czaiłam się na nią od ponad miesiąca. Przymierzyłam wersje brązową, wersje troche inną, wersje krótką. W którymś momencie prawie odpusciłam bo 36 spłaszczała skutecznie biust, a inna 38 układała się koszmarnie. I właśnie ostatnio trafiłam na tą którą widziałam jako pierwszą o rozmiarze 38 i okazało się, że leży jak ulał. Chyba skończyły się czasy gdy mieściłam się w każde 36 ;) te 93(5) w biuście jednak zobowiązuje. W każdym razie z zakupu jestem bardzo, bardzo zadowolona. I z jej plastycznosci również.

Zestaw jest trochę lawinowy. Wiedziałam na bank, że chce tą kamizelkę ubrać. I wiedziałam, że do czegoś z kryjącymi rajstopami. Początkowo planowałam, że będzie to sukienka; ale tuż obok niej wisiała na wieszaku koszula.. a obok szorty.. i tak się już potoczyło czego efekt możecie zobaczyć :)

10_12

Zestaw:

Kamizelka – NewYorker %/ Szorty – Cubus/ Koszula – ?/ buty – chinka/ pasek – shibuya 102/ kolczyki – mbk bkk.

P.S. W włoskach czuje się reee-weeee-laaaaa-cyyy-nieeee.. :D Lekko, świeżo, inaczej i tak.. swobodnie :)

4 comments

  1. riennahera · Grudzień 11, 2009

    Dalej wygląda na trochę małą. Ale może to wina zdjęcia.

  2. riennahera · Grudzień 11, 2009

    btw, uwielbiam i kocham ten tekst z Asterixa o languście, który masz na forum. nie słyszałam go od lat!
    (wychodzę na jakąś nawiedzoną i psychopatyczną komentatorkę :P)

  3. playwithfashion · Grudzień 12, 2009

    Świetna kamilezka! Dzięki za miły komentarz:)

  4. Ryfka · Grudzień 13, 2009

    Ja ostatnio oglądam dużo filmików Bon Jovi na Jutubie i doszłam do wniosku, że muszę mieć skórzaną kamizelkę – zamszową z frędzlami albo czarną skórzaną. Kowbojskie klimaty strasznie mnie ostatnio kręcą :)

Skomentuj

