38. Zółto? czarno? No generalnie na luzie :)

Często zapominam o tych spodniach a bardzo je lubie. Bo mają fajny kolor, fajny krój i czuje się w nich swobodnie po prostu. A dzisiaj z uwagi na to, że wiedziałam, że się troszeczkę nachodzę to postawiłam na wygodę. Stąd też moje skejt jeansy ;) Bluzka bo niby obcisła a jednak luzna i jeszcze w kontraście a to lubię. Wisiorek zawdzięczam okupującym hipermarkety.. ozdobom choinkowym ;) Prawie identyczny widuję w sklepach za 30-50 zł.. A mój kosztował 8,95 ;P No i troszkę pracy ale to sama przyjemność ;) Buciki to emu, które bardzo bardzo polubiłam. Wiem, że lekko kapciowo wyglądają przy tych spodniach ale było mi tak błogo wygodnie ;) A taki był cel.. Ja chyba nie jestem zbyt kreatywna po imprezie… chyba.. ;>

Zestaw:

Bluzka – allegro/ Spodnie – H&M/ buty – cherookie/ pasek – dawno temu w Tokyo/ kolczyki – C&A/ wisior – DIY.

3 comments

  1. Style · Grudzień 10, 2009

    „Skejt” jeansy z HaeMu?
    Cholera, powinienem Cię za to wybatożyć! :)

  2. Celina · Grudzień 10, 2009

    Też mam ochotę napaść na ozdoby choinkowe w celu zrobienia z nich biżuterii:)

  3. ma · Grudzień 10, 2009

    ja bym wolala z czarnymi legginsami ten sweter i z tymi butami do pol uda co juz ich nie ma w Tikejmaksie w rozm 39 :(

Skomentuj

