36. Na przekór zimie.. w kolorze..

Zauważam u siebie pewną tendencje.. im bardziej jest zimą tym bardziej ja mam ochotę na coś kolorowego na sobie. Latem jestem wręcz monokolorystyczna.. Najczęsciej w czerni i bieli żeby było zabawniej ;) Pewnie dlatego, że tak jest po pierwsze najprościej, najbezpiczniej i co najważniejsze najszybciej ;)

W każdym razie teraz mam odwrotnie i mimo, że bazy są czarne/szare to gdzieś musi się pojawić kolor. Dzisiaj padło na fioletową bluzkę, która od dawna leżała w trzewiach szafy w domku u mojej Mami. Czekała ładnych pare lat na swój czas. Uspakajam od razu, że nie jest to ciuch z lat podstawówki tylko taki który kiedyś dostałam od jednej ciotki z popularnego niegdyś jUeSeAj ;) Do tego ukochane czarne-prawie-klasyczne szorty, grafitowy golf, takież same rajtki i nadkolanówki w kratkę które u mnie bardziej są podkolanówkami ;)

p.s. Jakby się kto zastanawiał o co kaman z tym zdjęciem od lewej (ekranowej lewej) to mam na rękach Marlene ;)

Zestaw:

Szorty – NewYorker/ Golf – allegro/ kardigan – Cubus/ Buty – bazar/ Rajtki – gatta/ podkolanówki – real/ biżuteria – foverer jeans.

p.s. 2

Wiem, że cześć z was mogła to już widzieć ale mnie mało co poprawia humor tak szybko jak to :>

4 comments

  1. Talia · Grudzień 8, 2009

    bardzo podoba mi się kolor bluzki.

  2. Kamila · Grudzień 8, 2009

    mam to samo… nie dość że zima smutna i szara to po co jeszcze to podkreslać…

    Ty to dopiero masz nogi.. świetny zestaw z tymi szortami. jaka kocica

  3. mekinking · Grudzień 8, 2009

    łał, bardzo fajnie, ja bym zamarzła rzecz jasna, ale zestaw świetny, i ten berecik taki zawadiacki :)

  4. agatiszka · Grudzień 8, 2009

    Fajny naszyjnik!!

Skomentuj

