35. Wzorki i cekiny

Czyli tunika którą dopadłam w Koli. Czy ja brzmię czasem jak kryptoreklama Koli? Jesli tak to błednie.. Nikt mnie nie opłaca, żebym ich reklamowała i jesli istnieje jakiś pięnięzno/barterowy stosunek między mną a Kolą to tylko wtedy gdy wchodzę, szperam, znajduje i zakupuje to co wyszperałam..

W każdym razie tunika jest na mnie za duża co chyba trochę widać.. Ale dzięki paskowi strrrasznie mi się podoba. Naturalnie mam pod spodem sweter bo inaczej bym zamarzła.. Zima śniegiem nie przyszła ale mróz odczuwam.. najbardziej wtedy gdy muszę zdrapać szron z szyb auta ;) Do tego spodnie z Reserved jakie dopadłam ostatnio i bootki które bardzo polubiłam. Orginalnie miałam na sobie emu gdyż z pewną młodą damą udaliśmy się w trio na mikołaja więc wybrałam wygodę i praktyczność, ale potem mogłam sobie pozwolić na bardziej eleganckie buty :)

4_12_2009

Dodatkowo pochwalę się nowym lakierem do pazurków jakie kupiłam w Golden Rose; w którym to zaopatruje się najcześciej i jakościowo jest bardzo zadowolona. Co prawda w ostatnim czasie rzadko kiedy mam czas ma malowanie paznokci ale przyjdzie sesja to będzie wysyp. Zawsze maluje paznokcie gdy sie uczę. To mnie chyba relaksuje…

lakier

W Golden Rose kupiłam jeszcze granatowy lakier ale jego pokaże kiedy pomaluje nim paznokcie.

A tymczasem polecając wam pyszną herbi Jaśminową..

herbi

.. którą kupiłam w Chince tego samego dnia co buty w zestawie dzisiejszym opatule się kocykiem i poczekam na coś fajnego w Tv ;) W końcu piątek jest.. jak nie impreza to telewizja ;)

Zestaw:

Tunika – sh/ Spodnie – reserved/ Buty – Chinka/ pasek – BKK.

9 comments

  1. Pola · Grudzień 5, 2009

    Zielony lakier świetny i bardzo pasuje do tuniki :)
    Pozdr

  2. kumowa · Grudzień 5, 2009

    Świetny lakier.

  3. tyruryru · Grudzień 6, 2009

    Ja też pochwalę lakier ;) I tunikę też.

  4. mala100gosia · Grudzień 6, 2009

    minimalistycznie :) fajny ten lakier i gdyby dodać jeszcze jakiś zielony akcent było by świetnie

  5. erill · Grudzień 6, 2009

    @ mała gosia, mam kolczyki w podobnym bardzo odcieniu :) Mogłam faktycznie je załozyć do zdjęc ;)

  6. play with fashion · Grudzień 6, 2009

    Dzięki za miły komentarz:)
    Fajowa tunika:)))

  7. Kamila · Grudzień 8, 2009

    świetny kolor lakieru :):)

  8. daguchna · Grudzień 9, 2009

    To wygląda tak… jakoś świeżo :)

  9. ma · Grudzień 10, 2009

    jeansy szyte zielona nitka. taka stylizacja dla wtajemniczonych. ale takich nie robia.

Skomentuj

