31. Na spacerze :>

Ale nie takim zwykłym. Powodem i bohaterką spacerku była Marlena ;) Listopad nas rozpieszcza w tym roku; niedziela jest piękna. Przyjemnie słoneczna, bezchmurna jedynie odczuwalna jest jednak niska temperatura. Do zdjęć zdjęłam płaszcz, ale na portrecie „damy z kotką” widać, że tak w samej marynarce to po dworze chodzić się jednak nie da ;)

W roli głównej nowe jeansy. Na zdjęciach widzę, że są troszkę niebezpieczne. Są bardzo, bardzo jasne i jeszcze przecierane przez co odnoszę wrażenie jakby moje uda wyglądały jak baleronki. Kilka kilogramów temu faktycznie trochę wyglądały.. no ale to było zanim zmieniłam dietę i nie to jest przedmiotem notki ;) W każdym razie włożyłam do nich takie buty, żeby pokazać jak są długie i dlaczego tak bardzo z tego powodu je lubię :) Cóż ponadto.. Zielona bluzka wystąpiła już w zestawie nr 26, tylko pod spodem jest czarny sweter bo chyba bym zamarzła w samym topiku i leciutkiej marynarce która poszła na ukoronowanie całości. Przeprosiłam się jednocześnie z nią bo zabrałam z szafy od mamy i leżała czekając aż znajdę na nią pomysł. I proszę, jest. Czego na zdjęciach nie widać ona jest ciemno granatowa a nie czarna.. ale dochodzę do wniosku, że taką ją wole ;) Prawie założyłam do całości zielone kolczyki ale tak mnie tknęło, żeby nie było tak od igły, wszystko pasuje i wzięłam fioletowe dodatki które pokazałam wczoraj.. i zakochałam się w efekcie. Ach, uwielbiam odkrywać nowe pasujące zestawienia kolorystyczne :D

Zdjęcia całości gdzie widać te „baleronki” ;)

I trochę ciasnych kadrów oraz zapowiadana „dama z kotką” ;)

Zestaw:

Spodnie – reserved %

Bluzka – od Mami

Marynarka – od chrzestnej

buty – auchan

wisorek, kolczyki – forver jeans (?)

płaszcz – czechy

produkt rainbanopodobny – dawno temu w Dziwnowie.

2 comments

  1. mekinking · Listopad 29, 2009

    uwielbiam zestawy marynarka + dżinsy!

  2. Talia · Listopad 30, 2009

    Jaką Ty masz figurę! Cudo! Podoba mi się marynarka.

Skomentuj

