25. Wzorki i koszula :)

Kupiłam ją pamiętnego trzynastego. Coś jest w niej takiego, że mi się podoba. Tylko, że na zdjęciach wychodzi jednak gorzej niż w rzeczywistości, przynajmniej takie odnoszę wrażenie. Buty do zestawu to zupełny przypadek który w sumie okazał się całkiem ciekawą opcją.

15_11_09

Na detalach widać dokładnie wzór na koszuli i powód dla którego spodnie się specyficznie układają. Wszystko za sprawą ściągacza u dołu nogawki ;)

15_11_09 dodatki

Koszula – sh

Spodnie – Cubus

Buty, naszyjnik – osiedlowy sklep

Pasek – C&A

6 comments

  1. czarnakura · Listopad 16, 2009

    Bardzo podoba mi sie ta koszula

  2. riennahera · Listopad 16, 2009

    wzór na koszuli jest piękny.

  3. Ewcia · Listopad 16, 2009

    zgadzam się z riennaherą, wzór na koszuli jest piękny, taki trochę romanyczny:)

  4. erill · Listopad 16, 2009

    Dziękować :)
    Własnie też mnie oczarował :)

  5. tanieodzienie · Listopad 17, 2009

    swietna bluzka! witam i pozdrawiam :)

  6. D. · Listopad 18, 2009

    Super zestawienie, ten strój to mój zdecydowany faworyt Twojego bloga :)

Skomentuj

