22. Pepitka na rockowo ;)

Jasnym było, że długo nie wytrzymam z założeniem nowych rajstop. ;) Nie spodziewałam się tylko, ze wcale nie tak łatwo do nich coś zestawić. Przynajmniej na początku. Dzisiaj mam co najmniej trzy nowe pomysły na nie. To chyba ta pogoda tak wpływa na moją wyobraźnie ;) W każdym razie, ogromnym plusem rajstop jest to, że są bardzo ciepłe. Jestem stworzeniem mocno ciepłolubnym, okres zimowo-jesienny jest dla mnie czasem gdy moim drugim imieniem jest Cebula – w znaczeniu podobnym do Shreckowego acz może nie aż tak głębokim. Nie wychodzę bez, uwaga; dwóch (!!) par rajstop na sobie gdy mówimy o mrozie. A te są tak ciepłe, że nie zmarzłam w nich nawet pomimo wilgoci, która zawdzięczamy całodniowemu prysznicowi jaki zgotowała nam aura dzisiaj.

Do zestawu weszła spódnica z TopShopu, którą dopadłam na zakupach jakieś dwa tygodnie temu. Golf-kamizelką jaką zanabyłam na allegrowych kończących się aukcjach za bezcen, i kamizelka z koronką którą kiedyś wykopałam w piwnicy.

10.11.09 outfit

 

Będąc u mamy dostałam od niej broszeczkę. Zasadniczo broszka jest elementem naszyjnika. Takiego babcinego, na aksamitce, zapinanego ciasno na szyji. Bardzo go lubię, ale zima nie sprzyja tego typu naszyjnikom dla takich zmarźluchów jak ja.

10_11_09 dodatki

Spódnica – sh

kamizelka, broszka – od Mami

Golf/kamizelka – allegro

Sweter (szary) – Cubus

Buty, łańcuch – DIY

 

P.S. Do butów które pokazywałam w poprzednim wpisie dodałam jeszcze jeden pasek z ćwiekami. Jakoś tak ciut za intensywnie mi było na dole w stosunku do niczego wyżej ;)

3 comments

  1. http://gochna.blogspot.com/ · Listopad 11, 2009

    Świetna spódnica !!!

  2. Martyna · Listopad 12, 2009

    Hm, jak na moje oko, to czegoś tu za dużo :). Ale- spódnica świetna, świetnie w niej wyglądasz i brawa za DIY, udane :)).
    pozdrawiam.

  3. Szmatka · Listopad 12, 2009

    Boże jak ja kocham wzory od których się kręci w głowie, a patrzenie na nie powoduje ból oczu ! A takie właśnie są twoje rajstopy dlatego strasznie mi się podobają ; PP

Skomentuj

