21. Dziewczyna RockMana :)

Rok temu kupiłam kozaki. Czarne, na prawie bezobcasiu. Kupiłam je tylko dlatego, że czasem moje nogi a właściwie stopy domagały się urlopu od obcasów, które z uporem maniaka kupuję ;) Przyznam szczerze, że były umownie znośnie i ponieważ posiadały dwie zasadnicze zalety jak: 1. szczelność i 2. płaskość w je końcu kupiłam. Kiedy miesiąc temu przekładałam buty letnie na zimowe pomyślałam sobie, że muszę z nimi coś zrobić albo wyrzucić bo ciężko mi na nie patrzeć a co dopiero nosić ;)

Z pomocą przyszła mi pomysłowość jednej z szafiarek  – anwari u której jako pierwszej zobaczyłam przerobione szaszki w taki sposób, ze w mojej głowie zaświeciło się takie „Idea!”. Tak więc szukałam czegoś z ćwiekami, aż znalazłam. Dwa paski, za w sumie 5 zł ;) wykorzystałam jeden, mam jeszcze drugi, ale jego wadą jest to, że jest biały. Chyba zrobię z niego bransoletkę.. chyba.. zobaczę jeszcze ;)

Tak więc pokazuje wam kozaki/szaszki po przeróbce; tak się wkręciłam, że zapomniałam uwiecznić ich przed zmiana, no nic.

buty po tunningu

Poza tym zestaw na szybko do nich, z nowo nabytym swetrem z bazaru dzisiaj. Już go uwielbiam, że jest długi, ciepły i do tego grafitowy ;) A, no i ponieważ zostało mi kilka bezpańskich ćwieków ztunningowałam małą torebkę na ramię. Aha.. jeszcze zanabyłam dzisiaj rajstopy.. w pepitke ;D ale pokaże je w zestawie już :>

oufit 8.11.09

Buty, sweter – Bazar

Spodnie – jakiś sklep miejski

Torebka – Allegro

Czapka – New Yorker

Pasek – od Mami

4 comments

  1. baxter77 · Listopad 9, 2009

    Noo kobieta to potrafi:) podziwiam!! pozdrawiam, baxter;)
    http://rock2soul.wordpress.com/

  2. jukejka · Listopad 9, 2009

    Fajnie Ci wyszły !

  3. HoneyBunny · Listopad 9, 2009

    Swietne kozaki super diy!

  4. Candice · Listopad 10, 2009

    Sweter swietny, tez takiego poszukuje :)

Skomentuj

