19. Legginsy odc 353980 ;)

Postanowiłam wałkować te legginsy dotąd, dokąd nie znajdę na nie jakiegoś dobrego patentu. Wiem to nudne, tendencyjne ale być może okaże się kreatywne. Szkoda mi ich bo leżą w szufladzie i zawsze gdy otwieram ją to patrzą na mnie i wywołują wyrzuty sumienia.

Tym razem zestawiłam je z malinowym swetrem, wiem, że tego koloru nie widać ale to chyba uroki robienia zdjęć w warunkach innych niż zewnętrzno słoneczne. Lubię ten sweter. Bardzo miło mi się kojarzy z zeszłorocznym Sylwestrem w Gdańsku, plażą, morzem, fajerwerkami.. i oświadczynami ;) Do tego jest długi i po prostu ciepły. Po fazie na czerń i odkąd dopadłam garfitowe buty kombinuje tak by nie ubierać się pogrzebowo ale gdzieś tam coś przełamać, stąd też buty szare a nie czarne. Do tego doszła srebrna chusta i szara kopertówka. Mimo, że jest potwornie nie poręczna, niewygodna i jednak ciężka to jakoś dobrze mi się ją nosi. Potem mam co prawda zdrętwiałe ramie ale jak już potrafiłam chodzić w za małych/za dużych butach byle było ładnie to co to dla mnie ;) Kobieta to dziwna jednak istota ;)

Aaa.. i jest jeszcze bonusik. Doszła dzisiaj bluzeczka którą zamówiłam na allegru za całe 9,99. O i ta mi idealnie pasuje do tych legginsów. Normalnie love od pierwszego przeglądnięcia się w lustrze ;)

Enjoy.

Legginsy, wisiorek – Takko Fashion

Malinowy sweter – C&A

Kolczyki – New Yorker

Buty – targ

+ bluzka – allegro

2 comments

  1. Killercola · Listopad 7, 2009

    Z Barbarellą mi się to trochę kojarzy :)

  2. daguchna · Listopad 8, 2009

    A mi pierwsze 3 kombinacje pachną złotymi latami 80.! :)

Skomentuj

