13. „Nowe” jeansy

Kupiłam je na allegro za całe 11 zł ;) I chyba pierwszy raz trafiło mi sie, żeby kupić spodnie z tak długimi nogawkami. Największy rozmiar jaki widziałam w sklepach dla siebie to było 28/34 i były za krótkie. A te to 28/42! I do tego idealnie leża. Pełen zachwyt :D Do tego doszła bluzeczka z wiskozy z wysokim stanem którą dopadłam na jednym z bułgarskich stoisk na dworcu świebodzkim za całe 10 zł. No i golf bo jednak dalej zdrowa nie jestem więc należy o siebie dbać.

A w ramach bonusu dzisiaj dopadłam szare rękawiczki w Carreforur za cale 16 zł ;) Okazało się, że nie mam czarnych lub chociaż szarych rękawiczek na zimę.. a że poluje na pewne buty właśnie w szarym kolorze to jakoś mi się zgrało kupić właśnie te szare :)

Spodnie – allegro

Bluzka – Targ Swiebodzki

Golf – New Yorker

Buty – jakiś butik w rynku dawno temu

Torbeka – rodzinna pamiatka

Rękawiczki – Carreforur

Skomentuj

