10. Szarych inspiracji ciąg dalszy :)

Coś mnie wzięło na ten szary :) Acz bardziej w tym zestawie chodziło o sukienkę którą dopadłam okazyjnie na allegru ;) Czerwona choć nie krwiście bo bardziej w odcieni malinowym, do tego krój w klimacie lat ’80 jakże modnym w tym sezonie. Nie chciałam tylko zestawiać jej z czarnym bo tak najłatwiej ale i też ciężko. A mnie chodziło o coś miękkiego i lekkiego i tak padło na szare dodatki. Co prawda pod sukienką mam czarny swter bo mimo słońca wczoraj jest zimno a ja jestem mocno ciepłolubna, i do tego czarny pasek ale cała reszta czyli rajstopy, buty i cardiganik plus chusta są w szarościach :)

Buty dopadłam rok temu na bucikowo.pl. Nikomu tego sklepu nie polecam.. czekałam na nie prawie pół roku (!!!), na dodatek miało to być to mniejsze 39 (25 cm wkładka) a jest to duże czyli 25.6 przez co są za duże na mnie. I do tego coś nie do końca dobrze uszyte mimo, że piękne i szalenie zgrabnie prezntujące się na nodze.

Zdjęcia tym razem mimo plenerowe bo szkoda było nie wykorzystać tych kilku promieni słońca które zechciały paść na Wrocek :) A zawdzięczam je Fijansejowi, który cieprliwe znosi moją pasję i mnie w niej wspiera; choćby cykaniem fotek :)

Oczywiście na całość szedł mój płaszcz :)

Enjoy.

Sukienka – Allegro
Cardigan – Cubus
Buty – Bucikowo.pl
Rajstopy – Gatta
Szal – carrefour
Płaszcz – z Maminej szafy.
Torebka – targ.
Kolczyki – New Yorker
2 comments

  1. mekinking · Październik 23, 2009

    o jaki fajny zestaw, bardzo ci do twarzy w połączeniu czerwieni z szarym, bardzo :)

  2. erill · Listopad 2, 2009

    Dziękuje :)

Skomentuj

