7. Szybki.. zakup ;)

Jeśli chodzi o inwencję twórczą a propo dzisiejszego zestawu to nie było jej w ogóle. Ubrałam to co już tam kiedyś sobie wymyśliłam. Zmieniły sie tylko buty bo jak już wspomnialam tak wygodnie mi się nosi te miodowe, że nie wysilam się nawet na szukanie innych :)

gdyby nie deszcz ubrałabym coś innego, ale dzisiejsza aura nadawała się tylko do spodni. żadnych sukienek. Moja ambicja ubrania sie na boho musi poczekac :)

Aaaaaleeee.. Tak naprawdę główna przyczyną owego wpisu są dorwane, świeże jeszcze niczym bułeczki prosto z piecza.. buty! Kozaki.. Aaaleee.. jakie.. Są odzwierciedleniem wszystkiego co jest modne i dostałam obsesji jak tylko je zobaczyłam. I mimo, że nadwyrężyło to mój budżet po prostu musiałam je mieć! :D I mam ;)

ZESTAW:
Koszula – piwnica u mamy
Jeansy – allegro
Top – NewYorker
Buty – Carrefour
Chusta – od mamy.

Nowe Kozaki – Auchan – 99zł
One comment

  1. ktoś · Październik 17, 2009

    No niestety, na buty lepiej jednak wydać więcej. Oczywiście zależy kto na nie patrzy, ale moje oko przyzwyczajone do oglądania na co dzień drogich i dobrych jakościowo butów od razu dostrzega, że są tanie. To po prostu widać, zwłaszcza po tych brązowych.

Skomentuj

