5. Na przekór jesieni..

Nie lubię jesieni. Szczególnie gdy jest deszczowa i zimna. Więc na złość pogodzie przyodziałam się w szorty, ale też przezornie postanowiłam ubrać też kozaki. Te nowe naturalnie ;)

Do tego dodany został mój beżowokremowy swterek. Lubie go, ale jest generalnie mocno mdły bez dodatków. Więc postanowiłam go czymś ożywić. Owo coś to kamizelka z koronki, którą wygrzebałam z trzewi piwnicy.. Wspominałam już o tym, że najlepszy szmatex mam w piwnicy u mojej mamy? ;) Obawiałam się, że będzie tandetnie i nie będzie pasowało, ale po dołożeni naszyjnika z łańcucha i paska doszłam do wniosku, ze całkiem udany zestaw wyszedł.. Moim zdaniem. Ale wy może macie inne..? :)

Dzisiejsze zdjęcia w końcu ostre i w końcu nie w lustrze. Zawdzięczam je Fijansejowi :)

Sweterek, bluzka – targ
Szorty – Cubus
Buty – Carrefour
Kamizelka – z piwinicy ;)
Kolczyki – C&A
łańcuch – handmade.
Skomentuj

