2. W roli głównej: Płaszcz :)

Zawsze gdy zakładam ten płaszcz czuje się tak jakbym znalazła się w czasach komuny. Znany memu pokoleniu głownie ze zdjęć i Jaruzelskiego z ekranu czarno białego telewizora firmy Unitra ;) Z charakterystycznym mlasnięciem na koniec zdania oraz oczywiście z Pewxu gdzie wzdychało się do lalki Barbie którą można było tylko podziwiać na wystawie bo nie posiadało się dolarów na jej kupno ;)

Odkryłam go już z 4 lata temu, ponosiłam chwilę a potem znów zakopałam głęboko w szafie. Przypomniałam sobie o nim gdy zaczełam zauważać, że moda na prochowca wraca. Mój prawie prochowiec nie jest co prawda bezowy i daleko mu do tego jaki nosił Comlombo czy Brudny Harry ale i tak go bardzo lubię a jeszcze wolę ten kolor jaki ma bo jakoś wyraźniej się w nim czuje. Co prawda to poliester ale i tak się go dobrze nosi ;)

Zestawiłam do niego wełnianą chustę mojej mamy w lekko ludowym klimacie, w ceglanym kolorze z kwiatami i frędzlami. Do tego załozyłam zdobycz ostatniego targu na dworcu jakimi są moje czarne lakierkowe koturny w których się zakochałam nie tylko z uwagi na wygląd ale i wygodę oraz uniwersalność. Ponieważ szłam do pracy w plenerze postawiłam na wygodne buty.

Ale potem zestawiłam płaszcz z moimi kochanymi butami z Aldo które leżą i się marnują bo nie mam na nie pomysłu i są z tych dużych 39 więc mi trochę spadają. I zmieniłam pasek na czerwony.

p.s. Na jednym ze zdjęć postanowiła ukazać się Marlena. Narcyzm i potrzebe pokazaniu się światu chyba ma po mnie ;)

Płaszcz, chusta – z szafy Mamy
Buty koturny, czerwony pasek – targ
Buty na obcasie – Aldo
kolczyki – C&A
okulary – dawno temu w Dziwnowie
3 comments

  1. ma · Październik 7, 2009

    czemu juz nie piszesz tu? wlasnie odkrylam!

  2. erill · Październik 9, 2009

    Dopiero zaczęłam tu pisać ;)
    Po prostu bylam na targach w Stuttgardzie ;)

  3. Pingback: Szarych inspiracji ciąg dalszy :) « W poszukiwaniu stylu..

Skomentuj

